ChristiaanGTA Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Heb voor de grap een animatie gemaakt met het logo van GTA 4. Vertel me wat ik er nog meer mee kan doen a.u.b.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Op het eerste zicht lijkt het nogal mooi, en niet zo veel aan gedaan, wat ook niet hoeft. Eerst en vooral vind ik het spijtig dat het nogal schokkerig overkomt, je kon misschien beter wat meerdere frames gebruiken en beetje bij beetje laten bewegen? De grootte zal dan waarschijnlijk ook veel groter worden, maar hij is nu al te groot voor op GTAForum te gebruiken, hij is namelijk meer dan 300 kB. Beter verwijderen uit je handtekening dus! Daarnaast staat die 'Christiaan.' er niet zo mooi. Lettertype en kleur zijn standaard, wat hierbij wel past, maar het loopt over de 'Grand' en de 'Auto'. Je kon dit dus misschien beter een andere plaats geven? Verder is het mooi en makkelijk. Je krijgt van mij 80%. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem niet erg bijzonder,wel leuk bedacht.. Vind hem ook een beetje schokkend,meer frames gebruiken dus..(wat Hanneswasco ook al zei) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.