Forumrunner Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hetzelfde als ik vroeg bij prestige mode. iemand zei dat ik naar Barracks moest voor prestige mode. Barracks kan ik niet vinden. Ik heb me kapotgezocht! Reageren
dynastus Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hetzelfde als ik vroeg bij prestige mode.iemand zei dat ik naar Barracks moest voor prestige mode. Barracks kan ik niet vinden. Ik heb me kapotgezocht! Prestige zit alleen bij de concole cod 4 en als je prestige wilt staat dat volgensmij als je lv55 bent waar alles staat xD. Reageren
Robin B Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) de prestige mode komt nadat je level 55 hebt gehaald ..Ik ben nu al in level 32 ..Na 2 dagen twee uur spelen!!..De challenges enzo.. zitten ook in barracks...Hij staat gewoon in de menu die barracks In welke levels zit je..Barracks win je na Level 5 . Bewerkt: 20 mei 2008 door robin bbb Reageren
Heroix Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 de prestige mode komt nadat je level 55 hebt gehaald ..Ik ben nu al in level 32 ..Na 2 dagen twee uur spelen!!..De challenges enzo.. zitten ook in barracks...Hij staat gewoon in de menu die barracks In welke levels zit je..Barracks win je na Level 5 . Na 2 dagen pas level 32? Ik heb iets minder dan twee dagen gespeeld in zit op prestige 2 level 10. Maar natuurlijk wel vanaf het begin constant Search & Destroy gespeeld, daar gaan je punten enorm snel mee naar omhoog. Reageren
Kraay Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 de prestige mode komt nadat je level 55 hebt gehaald ..Ik ben nu al in level 32 ..Na 2 dagen twee uur spelen!!..De challenges enzo.. zitten ook in barracks...Hij staat gewoon in de menu die barracks In welke levels zit je..Barracks win je na Level 5 . Na 2 dagen pas level 32? Ik heb iets minder dan twee dagen gespeeld in zit op prestige 2 level 10. Maar natuurlijk wel vanaf het begin constant Search & Destroy gespeeld, daar gaan je punten enorm snel mee naar omhoog. Je leest het niet goed, na 2 dagen 2uur spelen, dus in totaal 4uur gespeeld . Teminste ik denk dat hij het zo bedoeld, omdat ie anders beetje traag is Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) ik zit in lv. 55. maar doe er maar een hang op Bewerkt: 28 mei 2008 door forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.