$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Onderwerp: Killzone Soort design: Signature Size design: Mag je zelf kiezen Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Dit is mijn allereerste battle, ik ben ook nog niet lang met PS bezig. Dus liefst tegen een beginner. Veel succes! Hier is alvast mijn inzending:
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik ga wel Wanner kan je hem inleveren?
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Ik ga wel Wanner kan je hem inleveren? Nu Met Paint gemaakt! Succes! Bewerkt: 17 mei 2008 door Sonny-The-Pilot
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) $big$smoke$ Je had hem iets groter moeten doen. Zodat er rechts van de render ook nog tekst kan. Verder is hij wel het mooist van allebij, maar je moest geen rode achtergrond kiezen. Gewoon een achtergrond gemaakt met Gradient zodat het llijkt alsof de poppetjes vanuit het witte naar het grijze gaan. Veel mooier is dat. Maar verder is hij prachtig 8/10 Sonny-The-Pilot Ik snap niet wat jij doet in de graphics Arena. Voor iemand die een website promoot over graphics mogen ze jou wel als eerste uit het team schrappen. Kom op! Zelfs met paint deed ik het beter! Je hebt gewoon een poppetje gezocht met Google en daar wat effecten op "GEPLAKT!". Je moet ze er niet op plakken maar ze zelf maken en die op de achtergrond of ernaast plaatsen. Jij doet het allemaal veelst te letterijk. Volgens mij heb jij gewoon paint. Sorry voor het cijfer, maar ik kon niet lager geven. 0/10 Vote: $big$smoke$ Bewerkt: 17 mei 2008 door bierbuikje
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 $big$smoke$Je had hem iets groter moeten doen. Zodat er rechts van de render ook nog tekst kan. Verder is hij wel het mooist van allebij, maar je moest geen rode achtergrond kiezen. Gewoon een achtergrond gemaakt met Gradient zodat het llijkt alsof de poppetjes vanuit het witte naar het grijze gaan. Veel mooier is dat. Maar verder is hij prachtig 8/10 Sonny-The-Pilot Ik snap niet wat jij doet in de graphics Arena. Voor iemand die een website promoot over graphics mogen ze jou wel als eerste uit het team schrappen. Kom op! Zelfs met paint deed ik het beter! Je hebt gewoon een poppetje gezocht met Google en daar wat effecten op "GEPLAKT!". Je moet ze er niet op plakken maar ze zelf maken en die op de achtergrond of ernaast plaatsen. Jij doet het allemaal veelst te letterijk. Volgens mij heb jij gewoon paint. Sorry voor het cijfer, maar ik kon niet lager geven. 0/10 Vote: $big$smoke$ Het cijfer geeft niet Maareh, echt veel kon ik er niet aan doen. 1: Ik had weinig tijd 2: Dus, ik vind het lullig om het dan te annuleren
m.o.d Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) maar daardoor verloor je wel,en ik denk dat velen de mening van Bierbuikje delen $big$smoke$: 8/10 ziet er mooi uit, maar ik mis jou naam sonny-The-Pilot, 5,5/10 omdat het er wel kleurrijk uitziet. maar probeer toch eens iets te maken met photoshop $big$smoke$ heeft mijn stem Bewerkt: 18 mei 2008 door m.o.d
.Levi. Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Winnaar $big$smoke$ +1 punt voor in de Ranking! Verliezer van de battle is Sonny-The-Pilot, volgende keer beter. Closed en updated.
Recommended Posts