raymono Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Heey, Ik heb een probleempje. Als ik een maill open en druk ik op de link die in de maill staat en dan komt er over een paar seconden,moet ie opeens een rapport verzenden omdat er iets mis is met me MSN Exlorer. Mischien wete iemand van jullie als je een programa te downloaden en dat het dan eindelijk ophoud. Als iemand zo een programa weet meldt het dan ,en graag niet teveel MB. Gr Raymono. Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Misschien help het om het opnieuw te installeren? Reageren
raymono Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Misschien help het om het opnieuw te installeren? Nee, dat heb ik al heel vaak gedaan. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Scan je Computer eens op virussen. Ik neem aan dat je een anti-virus op je PC hebt? Reageren
raymono Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Scan je Computer eens op virussen. Ik neem aan dat je een anti-virus op je PC hebt? Ja ,ik heb AVG Anti virus. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een spyware-scan wil ook wel helpen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Laat je PC eens even scannen op virussen dan. En als hij wat heeft gevonden, moet je het even verwijderen met Hitman Pro. Bewerkt: 20 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Wat voor besturingssysteem heb je ? Reageren
raymono Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Wat voor besturingssysteem heb je ? Wat is dat? Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Een besturingssysteem is een groot programma wat je gebruikt om je computer makkelijk te kunnen gebruiken (simpel gezegd). Zeer waarschijnlijk heb je Windows, waarvan ook de versies XP en Vista bestaan, die elk ook weer eigen versies hebben, zoals XP Home of Vista Home Premium. Andere soorten besturingssystemen zijn Linux en Mac OS X, maar ik ga er vanuit dat je Windows (XP) hebt. Reageren
raymono Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Een besturingssysteem is een groot programma wat je gebruikt om je computer makkelijk te kunnen gebruiken (simpel gezegd). Zeer waarschijnlijk heb je Windows, waarvan ook de versies XP en Vista bestaan, die elk ook weer eigen versies hebben, zoals XP Home of Vista Home Premium. Andere soorten besturingssystemen zijn Linux en Mac OS X, maar ik ga er vanuit dat je Windows (XP) hebt. Oow,ik heb windows XP Profesional ofso. Reageren
BillGaatjes Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je kan MSN Explorer aleen gebruiken als je geen windows live messenger op je computer hebt staan. Dus wis windows live messenger. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Tsja als hij WLM (WIndows Live Messenger) verwijdert, kan hij dan wel MSN 7.5 erop zetten, maar Microsoft staat niet meer toe dat gebruikers via MSN 7.5 inloggen. Dus hij zal wel genoodzaakt zijn om een andere browser te gaan gebruiken zoals Internet Explorer 7 of Mozilla Firefox 2 Die twee vreten ook nog eens minder geheugen dan MSN Explorer. Reageren
raymono Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je kan MSN Explorer aleen gebruiken als je geen windows live messenger op je computer hebt staan.Dus wis windows live messenger. Ja want toen kon ik hem niet opstarten nu heb ik gewoon een oude messenger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.