Jump to content

MSN Explorer

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik heb een probleempje.

Als ik een maill open en druk ik op de link die in de maill staat en dan komt er over een paar seconden,moet ie opeens een rapport verzenden omdat er iets mis is met me MSN Exlorer.

Mischien wete iemand van jullie als je een programa te downloaden en dat het dan eindelijk ophoud.

Als iemand zo een programa weet meldt het dan ,en graag niet teveel MB.

Gr Raymono.

Geplaatst:

Scan je Computer eens op virussen. Ik neem aan dat je een anti-virus op je PC hebt?

Geplaatst:
Scan je Computer eens op virussen. Ik neem aan dat je een anti-virus op je PC hebt?

Ja ,ik heb AVG Anti virus.

Geplaatst: (bewerkt)

Laat je PC eens even scannen op virussen dan. En als hij wat heeft gevonden, moet je het even verwijderen met Hitman Pro.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Een besturingssysteem is een groot programma wat je gebruikt om je computer makkelijk te kunnen gebruiken (simpel gezegd). Zeer waarschijnlijk heb je Windows, waarvan ook de versies XP en Vista bestaan, die elk ook weer eigen versies hebben, zoals XP Home of Vista Home Premium. Andere soorten besturingssystemen zijn Linux en Mac OS X, maar ik ga er vanuit dat je Windows (XP) hebt. :)

Geplaatst:
Een besturingssysteem is een groot programma wat je gebruikt om je computer makkelijk te kunnen gebruiken (simpel gezegd). Zeer waarschijnlijk heb je Windows, waarvan ook de versies XP en Vista bestaan, die elk ook weer eigen versies hebben, zoals XP Home of Vista Home Premium. Andere soorten besturingssystemen zijn Linux en Mac OS X, maar ik ga er vanuit dat je Windows (XP) hebt. :)

Oow,ik heb windows XP Profesional ofso.

Geplaatst:

Je kan MSN Explorer aleen gebruiken als je geen windows live messenger op je computer hebt staan.

Dus wis windows live messenger.

Geplaatst:

Tsja als hij WLM (WIndows Live Messenger) verwijdert, kan hij dan wel MSN 7.5 erop zetten, maar Microsoft staat niet meer toe dat gebruikers via MSN 7.5 inloggen. Dus hij zal wel genoodzaakt zijn om een andere browser te gaan gebruiken zoals Internet Explorer 7 of Mozilla Firefox 2 :) Die twee vreten ook nog eens minder geheugen dan MSN Explorer.

Geplaatst:
Je kan MSN Explorer aleen gebruiken als je geen windows live messenger op je computer hebt staan.

Dus wis windows live messenger.

Ja want toen kon ik hem niet opstarten nu heb ik gewoon een oude messenger.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...