gammie_ Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hallo, ik wil weer wat oude games spelen die ik nog heb. Het gaat vooral om de game: Jagged Alliance 2 van 1998 als ik het goed heb . Alleen ben ik bang dat hij niet op Windows XP kan draaien tot nu toe lukt het me nog niet, als ik op setup klik gebeurd er niks... Is hier een oplossing voor? Programmatje of patch? Zodat ik JA 2 wel kan spelen? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Voor DOS spellen kan je DOSbox downloaden. Voor win95, win98 etc kan je bij eigenschappen de windows selecteren die je wilt. Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Voor DOS spellen kan je DOSbox downloaden. Voor win95, win98 etc kan je bij eigenschappen de windows selecteren die je wilt. Als ik op die site de eerste link aanklik van DOSBox staat er MAC-Friendly, kan ik deze dan wel op mijn XP installeren? Of is het dan alleen voor MAC ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Je moet gewoon naar de download-pagina gaan, en daar de eerste link aanklikken (de link 'Windows' dus). Dan kom je automatisch uit op deze site, waar de download meteen begint. Ik kan de tekst 'Mac-friendly' niet vinden, maar dat betekend gewoon dat je dit programma ook op de Mac kunt gebruiken. Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Het is nu gelukt Alleen een tweede, ik wil er cheats gebruiken maar daar voor heb ik patch 1.06 voor nodig, ik heb zelf al gezocht naar downloads maar of ik moet een hele waslijst invullen en me registreren voor de download waarna het niet lukt om dat het alleen voor US blijkt te zijn of ik krijg met winrar file een hele lijst met setups waar door het nog niet lukt. Weten jullie daarvoor de goeie download? En zit er een verschil in met Jagged Alliance 2 Gold en alleen JA 2 ? Want op mijn cd staat het woord Gold niet op. (btw heb NL versie) Edit: heb uiteindelijk zelf de goeie patch gevonden. Alleen zou ik nog graag weten is er een verschil tussen de JA 2 Gold versie en alleen de JA 2 ? Bewerkt: 19 mei 2008 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.