Pelly Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hey, ik speel San Andreas zowel op PS2 als op PC, maar ik heb een probleem. Op de PS2 kun je je doelwitten 'targetten' zeg maar, dus als je dan schiet, schiet je direct op dat doelwit. Je krijgt hier rond dan ook 3 pijltjes (kleur naargelang het slachtoffers gezondheid). Op de PC wil dit nu maar niet lukken. Ik moet constant manueel richten met de muis wat het toch bijna onmogelijk maakt om bepaalde missies binnen de gestelde tijd te halen. Weet iemand hier raad mee? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als je op de PC de controller instelt op 'Joypad' kan je ook automatisch richten. Heb je geen joypad dan heb je het grote nadeel dat het camerastandpunt niet meebeweegt en je dit dus constant zelf moet corrigeren. Het enige waarmee dit goed werkt is daadwerkelijk een gamepad te gebruiken. Aangezien jij de PS2 gewend bent raad ik je aan om een gamepad te gebruiken die lijkt op de dual shock controller van de PS2. Reageren
joppie Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je moet dan bij de opties/muis instellingen en dan besturing --> Joystick, dan heb je het wel dacht ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.