korfmans Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Als we toch bezig zijn, waar staat de news chopper. Bij de voertuigen lijst staat niet waar hij te vinden is en bij de zoekfunctie krijg ik allemaal dingen van Vice City, wie kan me helpen? Reageren
RTS Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Zit de news chopper wel is SA ? :rolleyes: Reageren
superman Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 volgens mij is het nog niet bekend waar die staat maar met een missie van het las venturas airport moet je hem gebruiken Reageren
hey dude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 ja daar staat er in weet je ook hoe die heet superman Reageren
superman Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 de missie heet Whirly Bird Waypoint Reageren
korfmans Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Dit is allemaal geen antwoord op mijn vraag volgens mij?!?!?! Reageren
hey dude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 kijk dan op de walktrough van gta games he Reageren
korfmans Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 kijk dan op de walktrough van gta games he volgens mij stond in mijn eerste bericht dat daar niks stond Reageren
Silverwing Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Zit de news chopper wel is SA ? :rolleyes: Nou ik denk wel ook dat dat zo is. Je kan misschien met de missie Wavy Bird Waypoint ofzo naar je vliegveld vliegen en hem dan in je grote garage zetten.Normaal blijft ie dan staan. Reageren
superman Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 volgens mij is het nog niet bekend waar die staat kijk dan goed naar mijn bericht Reageren
gtadude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 als je bij de walktrough staat niet de plaats aangegeven maar je kan met armax spawn dat is de enigste manier die ik tot nu toe weet Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Als hij niet bij de voertuigen lijst staat dan zit hij gewoon niet in het spel. De enige oplossing is wat Gtadude ook al zei met de ARMAX spawnen. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 ja ik denk nie da die er in zit zene als die nie in de walktrouch staat zal die nie in het spel ziten Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) kijk dan op de walktrough van gta games he volgens mij stond in mijn eerste bericht dat daar niks stond Zou er een reden zijn dat er geen lokaties in de walkthrourg staat? (hij heeft geen lokatie in het spel) Slotje. (antwoord gegeven) EDIT: op verzoek heropent. Bewerkt: 4 maart 2005 door BrokenTable Reageren
THUNDER Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 ik weet waar hij staat hij staat vlakbij het polietie bereu in los santos kijk daat op een dak hij staat op een heli platform k hoop dat ik heb kunnen helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.