Jump to content

News Chopper

Recommended Posts

Geplaatst:
ik weet waar hij staat hij staat vlakbij het polietie bereu in los santos kijk daat op een dak hij staat op een heli platform k hoop dat ik heb kunnen helpen ;);):D

Nou dat is wel een politie maverick he <_<

Je kan hem alleen krijgen tijdens de missie tournament race 'Whitly bird waypoint' en hem dan gewoon in je hangar in het vliegveld zetten dan heb je hem ook. ;)

Geplaatst:
ik weet waar hij staat hij staat vlakbij het polietie bereu in los santos kijk daat op een dak hij staat op een heli platform k hoop dat ik heb kunnen helpen ;)  ;)  :D

Je kan hem alleen krijgen tijdens de missie tournament race 'Whitly bird waypoint' en hem dan gewoon in je hangar in het vliegveld zetten dan heb je hem ook. ;)

ja dat is de enige manier om hem te krijgen <_<

Geplaatst:
ik weet waar hij staat hij staat vlakbij het polietie bereu in los santos kijk daat op een dak hij staat op een heli platform k hoop dat ik heb kunnen helpen ;)  ;)  :D

omFG ik bedoel die news helicopter ik heb er zelf in gezeten dus wat vertel jij mij??

die staat daar ook in de buurt en zeik nie want ik heb van jouw geen antwoord gelezen of wel????? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Geplaatst:

omFG ik bedoel die news helicopter ik heb er zelf in gezeten dus wat vertel jij mij??

die staat daar ook in de buurt en zeik nie want ik heb van jouw geen antwoord gelezen of wel????? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

doe ff rustig man.

Het is geen uitscheld forum/topic.

Geplaatst:

nee dat weet ik ook wel maar ik bedoel hij geeft alleen een antwoord als dit dat is een police maverick en dan ook nog comentaar geven :angry: :angry: daar kan ik nie tegen en p.s heb vandaag een slegte dag :D :rolleyes: <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...