Kzaf Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Aan de helicopter tour stijgen er steeds heli's op, ik kan er één seconde aanhangen, maar hoe blijft hij er aan hange ? En op het doosje staat er zon lift, kun je daarin ? het staat bij een brug heb ik een keer gezien Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Van de heli weet ik het niet maar van de cablecar weet ik het wel. Hij zit erin en is hier te vinden (de bolletjes zijn de stations). Als er geen is als je eraan komt, wacht dan even. Click here to view the SnapMap Reageren
straydoggs Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je kan tog niks met die lift je ziet het net als je op B drukt (360) als je in een auto zit dus je kan niet eens schieten ofzo Reageren
danielb Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Je kan tog niks met die lift je ziet het net als je op B drukt (360) als je in een auto zit dus je kan niet eens schieten ofzo je kan ermee naar zo'n klein eilandje, zodat je niet helemaal om hoeft te rijden. verder kan je er niks mee nee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.