Jump to content

beste crash


dutchmaster

Recommended Posts

hallo,

mijn beste crash ooit, is op de brug van 2e naar 3e eiland, ik reed met een bus, en klapte op een taxi, vervolgens een hele kettingbotsing, toen vloog de taxi voor me in de brand, en toen een ketting reactie aan explosies. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In dit gebied was een kapotte brug die iedere keer ophield. Ik ging over de bruk met Lj alleen wist ik nog niet dat die brug kapot was dus ik zit keihard te rijden en zag ik dat hij opeens ophield. Ik zag een schans staan dus ik ging snel naar de schans alleen ik zal er maar voor de helft op. Na de sprong geeld de auto over het andere stuk van de brug en was mijn auto weg.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

In dit gebied was een kapotte brug die iedere keer ophield. Ik ging over de bruk met Lj alleen wist ik nog niet dat die brug kapot was dus ik zit keihard te rijden en zag ik dat hij opeens ophield. Ik zag een schans staan dus ik ging snel naar de schans alleen ik zal er maar voor de helft op. Na de sprong geeld de auto over het andere stuk van de brug en was mijn auto weg.

en LJ ? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In dit gebied was een kapotte brug die iedere keer ophield. Ik ging over de bruk met Lj alleen wist ik nog niet dat die brug kapot was dus ik zit keihard te rijden en zag ik dat hij opeens ophield. Ik zag een schans staan dus ik ging snel naar de schans alleen ik zal er maar voor de helft op. Na de sprong geeld de auto over het andere stuk van de brug en was mijn auto weg.

en LJ ? :schater:

Met Little Jacob boedelt ie volgens mij en is dat die brug die ook een USJ is?

Bewerkt: door G-up94
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn best was van de Rotterdam Tower met een FIB Buffalo (gecheat om een voertuig te krijgen) naar benede gedoken, recht op een taxi, taxi helemaal ingedeukt en 5 doden (3 in taxi, 2 toeschouwers).

Een andere was op de snelweg in Alderney. Ik kom daar aan met m'n heli en ik vlieg heel laag. Auto's komen en ze worden echt helemaal weggelanceerd van de brug af. Heli na een tijdje kapot, ik spring eruit, hele ketting botsing, heli in de fik en ontploft, bijna alle auto's van de ketting botsing ook ontploft.

Jammer dat er geen achiefments zijn op een PS3 want anders had ik wel heel makkelijk die achiefment gehaald van dat je 10 auto's exploderen in 10 sec. of wat je ook moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik was een keer van een hoger gelegen weg er vanaf gedonderd met me vracht wagen en viel boven op een politie wagen die was zo plat als een dubbeltje.

en daarnavolgde er nog een kettingbotsing XD :bonk:

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn best was van de Rotterdam Tower met een FIB Buffalo (gecheat om een voertuig te krijgen) naar benede gedoken, recht op een taxi, taxi helemaal ingedeukt en 5 doden (3 in taxi, 2 toeschouwers).

Een andere was op de snelweg in Alderney. Ik kom daar aan met m'n heli en ik vlieg heel laag. Auto's komen en ze worden echt helemaal weggelanceerd van de brug af. Heli na een tijdje kapot, ik spring eruit, hele ketting botsing, heli in de fik en ontploft, bijna alle auto's van de ketting botsing ook ontploft.

Jammer dat er geen achiefments zijn op een PS3 want anders had ik wel heel makkelijk die achiefment gehaald van dat je 10 auto's exploderen in 10 sec. of wat je ook moet doen.

Ik doe altijd precies hetzelfde maar dan met 6 sterren knalde ik met m'n comet op een super gt.GT in de vik comet nog heel dus ik rijd verder en precies als er een politie auto naast die GT rijd zegt ie boem xD.

Maar als je met een motor van de Rotterdam building rijd en je raakt de grond is de klap zo hoog dat je motor inzakt en je direct dood bent.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste crash waarbij ik door de voorruit van m'n wagen vloog. :7

Ik reed in volle vaart de Algonquin Bridge op, terwijl Algonquin nog niet open was. Ik zag die blokkade te laat staan, en knalde d'r zo tegen op. Door de voorruit. Heb die twee agenten nog snel neergeschoten en dan ben ik snel even illegaal naar Algonquin gereden (met 6 sterren wanted level dus) met hun auto die daar stond. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...