Nissan Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb VC op de PS2, Maar ik heb hem vanmiddag vor de PC gekocht. Dit zit er in de Vice City Map. Play Vice City. Link naar Rockstar North en naar Rockstar Games. Een Readme. Uninstall Vice City. Hoe komt het dat er geen User Files map en MP3 map inzitten?? Ik heb eens gelezen dat die worden aangemaakt als je het een keer speelt. Dus ik heb ff gespeeld maar er staat nog steeds niets. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Ik wil namelijk graag MP3'tjes er in zetten en een 100% Savegame downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Je moet dacht ik eerst opslaan. Dat had ik met SA in ieder geval wel. We moesten eerst opslaan voor we erin konden bewerken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 In de map waar jij kijkt staat het sowieso niet. De Grand Theft Auto Vice City User Files map verschijnt in de map 'Mijn Documenten', nadat je een spel hebt opgeslagen, iets hebt geconfigureerd (bijvoorbeeld de resolutie) of een replay hebt opgeslagen. De MP3 map bevindt zich echter in de hoofdmap van Vice City. Standaard is dit: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\MP3. De C is de schijf, deze kan uiteraard variëren, afhankelijk van waar je het spel hebt geïnstalleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Bedankt Donwell!! Maar de MP3 map zit er niet bij. :N :N :N :N Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Bedankt Donwell!!Maar de MP3 map zit er niet bij. :N :N :N :N Die zit daar ook niet. Die zit in de map waar je Vice City geinstalleerd hebt. (basis = MountC:/program files/rockstargames/gtavicecity/) Daar staat een map genaamd MP3. Zet al je mp3´s in die map en je kan ze in game beluisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Voor die MP3's moet je naar Program Files,en dan naar de map 'Rockstar Games'' Daar staat als het goed is een map die MP3 heet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Moet ik de Mp3Report laten staan of verwijderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Laten staan,en als ik het goed heb,moet je de liedjes daarvoor neerzetten,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 okey ] bedankt iedereen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.