failly Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Eey als ik cheat gebruik LXGIWYL Wapen Set 1, Thug's Tools UZUMYMW Wapen Set 3, Nutter Tools Loopt hij bij UZUMYMW vast En bij LXGIWYL komt er rapport verzenden en zo Maar KJKSZPJ Wapen Set 2, Professional Tools doet het wel Help me aub Greetz Bewerkt: 18 mei 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp + gevolgen van Capslock weggehaald. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Waar heb je hem gedownload? Dan kunnen we je verder helpen. In ieder geval is er iets mis met de GTA.EXE die zou ik als ik jouw was opnieuw installeren. Bewerkt: 17 mei 2008 door bierbuikje Reageren
claud Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Eey als ik cheat gebruik LXGIWYL Wapen Set 1, Thug's Tools UZUMYMW Wapen Set 3, Nutter Tools LOOPT HIJ VAN BIJ UZUMYMW LOOPT HIJ VAST EN BIJ LXGIWYL KOMT ER RAPPORT VERZENDEN EN ZO MAAR KJKSZPJ Wapen Set 2, Professional Tools DOET HET WEL HELP ME AUB GREETZ ik heb het op de ps2 ook. het enige te doen is even gedult hebben, hij gaat over 5 seconde verder. dit werkt wel/ zo niet verzamel of koop wapens Reageren
claud Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Waar heb je hem gedownload? Dan kunnen we je verder helpen. In ieder geval is er iets mis met de GTA.EXE die zou ik als ik jouw was opnieuw installeren. nee bierbuikje illegaale verzies mogen niet geholpen worden Reageren
Donwell Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Heb je mogelijk gemod aan één van de wapens die bij de wapenset behoren? Zo ja, verwijder deze mods eens. Mogelijk is dit de oorzaak van het niet werken van de cheats, aangezien WS#3 het alleen niet doet. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Waar heb je hem gedownload? Dan kunnen we je verder helpen. In ieder geval is er iets mis met de GTA.EXE die zou ik als ik jouw was opnieuw installeren. nee bierbuikje illegaale verzies mogen niet geholpen worden Ik wil er eerst achterkomen of hij hem gedownload of geïnstalleerd heeft. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Reageren
failly Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Waar heb je hem gedownload? Dan kunnen we je verder helpen. In ieder geval is er iets mis met de GTA.EXE die zou ik als ik jouw was opnieuw installeren. nee bierbuikje illegaale verzies mogen niet geholpen worden Ik wil er eerst achterkomen of hij hem gedownload of geïnstalleerd heeft. Dan weet ik waar ik aan toe ben. ik heb hem geinstaleerd echte cd van me vrien hij deed het eerst wel heel lang een jaartje of 1-2 Heb je mogelijk gemod aan één van de wapens die bij de wapenset behoren? Zo ja, verwijder deze mods eens. Mogelijk is dit de oorzaak van het niet werken van de cheats, aangezien WS#3 het alleen niet doet. JA klopt maar hoe met ik hem verwijderen en wat is de code van de gewone echte ak47 net als $ MICRO_UZI INSTANT_HIT 25.0 30.0 352 -1 4 colt45 50 20 0.25 0.0 0.11 0 0 0.75 1.0 6 10 6 6 10 6 99 3013 $ MICRO_UZI INSTANT_HIT 30.0 35.0 352 -1 4 colt45 50 20 0.25 0.0 0.11 1 50 1.05 1.0 6 10 6 6 10 6 99 3033 $ MICRO_UZI INSTANT_HIT 35.0 35.0 352 -1 4 colt45pro 100 20 0.25 0.0 0.11 2 999 1.1 1.0 6 10 6 6 10 6 99 3833 IK DENKD AT IK ALEEN DE CODE VAN AK47 NODIG HEB Jongens bedankt voor al jullie hulp maar ik heb gta sa verwijdered en instaleer hem nu opnieuw ik heb nog 1 vraag over wapen mod kijk do ik het zo goed 1.IK DOWNLOAD EERST EEN WAPEN MOD 2.IK EXTRACT DEFILE.DFF EN .TXD 3.IK OPEN IMGTOOL EN ZOEK NAAR DE AK47 4.IK REPLACE EERST DE .DFF EN DAN DE .TXD 5.DOE IK REBUILD ARCHIVE IS HET ZO GOED??? GREETZZ Reageren
Donwell Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Jongens bedankt voor al jullie hulp maar ik heb gta sa verwijdered en instaleer hem nu opnieuwik heb nog 1 vraag over wapen mod kijk do ik het zo goed 1.IK DOWNLOAD EERST EEN WAPEN MOD 2.IK EXTRACT DEFILE.DFF EN .TXD 3.IK OPEN IMGTOOL EN ZOEK NAAR DE AK47 4.IK REPLACE EERST DE .DFF EN DAN DE .TXD 5.DOE IK REBUILD ARCHIVE IS HET ZO GOED??? GREETZZ Je kunt beter het bestand verwijderen en daarna weer toevoegen. Replace geeft soms nog wel eens een error. Reageren
failly Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Jongens bedankt voor al jullie hulp maar ik heb gta sa verwijdered en instaleer hem nu opnieuwik heb nog 1 vraag over wapen mod kijk do ik het zo goed 1.IK DOWNLOAD EERST EEN WAPEN MOD 2.IK EXTRACT DEFILE.DFF EN .TXD 3.IK OPEN IMGTOOL EN ZOEK NAAR DE AK47 4.IK REPLACE EERST DE .DFF EN DAN DE .TXD 5.DOE IK REBUILD ARCHIVE IS HET ZO GOED??? GREETZZ Je kunt beter het bestand verwijderen en daarna weer toevoegen. Replace geeft soms nog wel eens een error. EEY HET IS ME GELUKT MAAR NU KAN IK RECHTS BOVEN NIET DE WAPEN ICON ZIEN DIE ICOONTJE WAAR DE HOEVEEL KOGELS LEFT NOG ONDER STAAN BIJ MIJ HART EN ZIJ IS ER NIET Reageren
claud Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Jongens bedankt voor al jullie hulp maar ik heb gta sa verwijdered en instaleer hem nu opnieuwik heb nog 1 vraag over wapen mod kijk do ik het zo goed 1.IK DOWNLOAD EERST EEN WAPEN MOD 2.IK EXTRACT DEFILE.DFF EN .TXD 3.IK OPEN IMGTOOL EN ZOEK NAAR DE AK47 4.IK REPLACE EERST DE .DFF EN DAN DE .TXD 5.DOE IK REBUILD ARCHIVE IS HET ZO GOED??? GREETZZ Je kunt beter het bestand verwijderen en daarna weer toevoegen. Replace geeft soms nog wel eens een error. EEY HET IS ME GELUKT MAAR NU KAN IK RECHTS BOVEN NIET DE WAPEN ICON ZIEN DIE ICOONTJE WAAR DE HOEVEEL KOGELS LEFT NOG ONDER STAAN BIJ MIJ HART EN ZIJ IS ER NIET je moet een nieuwe hud erin zetten dan = het goed hud.dff en txd www.gtagarage.com Reageren
cheetha Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 maar als ik jou was zou ik gewoon niet gaan cheaten en als je sterke wapen wil zoek je colectables in heel sandreas Reageren
failly Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 maar als ik jou was zou ik gewoon niet gaan cheaten en als je sterke wapen wil zoek je colectables in heel sandreas oke Reageren
leettjuh Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik cheat regelmatig ook, en heel soms loopt het spel vast. Dan stop ik gewoon met spelen. geen zin om op testarten Maar ik wist niet waar het aan lag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.