Jump to content

Probleem met cheaten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eey als ik cheat gebruik LXGIWYL Wapen Set 1, Thug's Tools

UZUMYMW Wapen Set 3, Nutter Tools

Loopt hij bij UZUMYMW vast

En bij LXGIWYL komt er rapport verzenden en zo

Maar KJKSZPJ Wapen Set 2, Professional Tools doet het wel

Help me aub

Greetz

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp + gevolgen van Capslock weggehaald.
Geplaatst: (bewerkt)

Waar heb je hem gedownload? Dan kunnen we je verder helpen. In ieder geval is er iets mis met de GTA.EXE die zou ik als ik jouw was opnieuw installeren.

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:
Eey als ik cheat gebruik LXGIWYL Wapen Set 1, Thug's Tools

UZUMYMW Wapen Set 3, Nutter Tools

LOOPT HIJ VAN BIJ UZUMYMW LOOPT HIJ VAST

EN BIJ LXGIWYL KOMT ER RAPPORT VERZENDEN EN ZO

MAAR KJKSZPJ Wapen Set 2, Professional Tools DOET HET WEL

HELP ME AUB

GREETZ

ik heb het op de ps2 ook. het enige te doen is even gedult hebben, hij gaat over 5 seconde verder. dit werkt wel/ zo niet verzamel of koop wapens ^_^

Geplaatst:
Waar heb je hem gedownload? Dan kunnen we je verder helpen. In ieder geval is er iets mis met de GTA.EXE die zou ik als ik jouw was opnieuw installeren.

nee bierbuikje illegaale verzies mogen niet geholpen worden

Geplaatst:

Heb je mogelijk gemod aan één van de wapens die bij de wapenset behoren? Zo ja, verwijder deze mods eens. Mogelijk is dit de oorzaak van het niet werken van de cheats, aangezien WS#3 het alleen niet doet.

Geplaatst:

Ik wil er eerst achterkomen of hij hem gedownload of geïnstalleerd heeft. Dan weet ik waar ik aan toe ben.

Geplaatst:

Ik wil er eerst achterkomen of hij hem gedownload of geïnstalleerd heeft. Dan weet ik waar ik aan toe ben.

ik heb hem geinstaleerd echte cd van me vrien hij deed het eerst wel heel lang een jaartje of 1-2

Heb je mogelijk gemod aan één van de wapens die bij de wapenset behoren? Zo ja, verwijder deze mods eens. Mogelijk is dit de oorzaak van het niet werken van de cheats, aangezien WS#3 het alleen niet doet.

JA klopt maar hoe met ik hem verwijderen en wat is de code van de gewone echte ak47 net als $ MICRO_UZI INSTANT_HIT 25.0 30.0 352 -1 4 colt45 50 20 0.25 0.0 0.11 0 0 0.75 1.0 6 10 6 6 10 6 99 3013

$ MICRO_UZI INSTANT_HIT 30.0 35.0 352 -1 4 colt45 50 20 0.25 0.0 0.11 1 50 1.05 1.0 6 10 6 6 10 6 99 3033

$ MICRO_UZI INSTANT_HIT 35.0 35.0 352 -1 4 colt45pro 100 20 0.25 0.0 0.11 2 999 1.1 1.0 6 10 6 6 10 6 99 3833

IK DENKD AT IK ALEEN DE CODE VAN AK47 NODIG HEB

Jongens bedankt voor al jullie hulp maar ik heb gta sa verwijdered en instaleer hem nu opnieuw

ik heb nog 1 vraag over wapen mod kijk do ik het zo goed

1.IK DOWNLOAD EERST EEN WAPEN MOD

2.IK EXTRACT DEFILE.DFF EN .TXD

3.IK OPEN IMGTOOL EN ZOEK NAAR DE AK47

4.IK REPLACE EERST DE .DFF EN DAN DE .TXD

5.DOE IK REBUILD ARCHIVE IS HET ZO GOED???

GREETZZ

Geplaatst:
Jongens bedankt voor al jullie hulp maar ik heb gta sa verwijdered en instaleer hem nu opnieuw

GREETZZ

Je kunt beter het bestand verwijderen en daarna weer toevoegen. Replace geeft soms nog wel eens een error.

Geplaatst:

GREETZZ

Je kunt beter het bestand verwijderen en daarna weer toevoegen. Replace geeft soms nog wel eens een error.

EEY HET IS ME GELUKT MAAR NU KAN IK RECHTS BOVEN NIET DE WAPEN ICON ZIEN DIE ICOONTJE WAAR DE HOEVEEL KOGELS LEFT NOG ONDER STAAN BIJ MIJ HART EN ZIJ IS ER NIET

Geplaatst:

GREETZZ

EEY HET IS ME GELUKT MAAR NU KAN IK RECHTS BOVEN NIET DE WAPEN ICON ZIEN DIE ICOONTJE WAAR DE HOEVEEL KOGELS LEFT NOG ONDER STAAN BIJ MIJ HART EN ZIJ IS ER NIET

je moet een nieuwe hud erin zetten dan = het goed hud.dff en txd

www.gtagarage.com

Geplaatst:

maar als ik jou was zou ik gewoon niet gaan cheaten

en als je sterke wapen wil zoek je colectables in heel sandreas

Geplaatst:
maar als ik jou was zou ik gewoon niet gaan cheaten

en als je sterke wapen wil zoek je colectables in heel sandreas

oke

Geplaatst:

Ik cheat regelmatig ook, en heel soms loopt het spel vast. Dan stop ik gewoon met spelen. geen zin om op testarten :puh:

Maar ik wist niet waar het aan lag

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...