Jump to content

Vliegtuigen stijgen niet op


GTAmitch

Recommended Posts

yo,

is mij opgevallen dat ik bij GTA IV nog nooit een vliegtuig heb zien opstijgen of landen.. ik ben heel vaak op dat vliegveld maar altijd taxi'en ze maar een beetje heen en weer over de baan..

hebben jullie dit ook ?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ziet er droog uit dat je steeds hetzelfde vliegtuig die rondjes ziet maken. Je za er maar als passagier in zitten :7.En idd wel jammer dat je geen vliegtuigen ziet opstijgen :(

nee ik vond het ook al raar, en beetje kansloos... maja je ziet ze wel voordurend vliegen.. maja snap er niks van.. ze komen soms wel heel laag voorbij vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

wat ook een mierenn*ukers soms :puh: GTA gaat om het schieten, niet of er een vliegtuig opstijgt of niet

ja echt eh, het is sowieso al niet realistisch dat je zomaar op een vliegveld kan rijden, maar daar zeikt dan weer niemand over

Link to comment
Delen op andere websites

wat ook een mierenn*ukers soms :puh: GTA gaat om het schieten, niet of er een vliegtuig opstijgt of niet

ja echt eh, het is sowieso al niet realistisch dat je zomaar op een vliegveld kan rijden, maar daar zeikt dan weer niemand over

is nu wel realistisch want als je op het vliegveld komt krijg je 4 sterren :D

Link to comment
Delen op andere websites

wat ook een mierenn*ukers soms :puh: GTA gaat om het schieten, niet of er een vliegtuig opstijgt of niet

ja echt eh, het is sowieso al niet realistisch dat je zomaar op een vliegveld kan rijden, maar daar zeikt dan weer niemand over

is nu wel realistisch want als je op het vliegveld komt krijg je 4 sterren :D

Dan moet je zo snel mogelijk naar de Pay&Spray gaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat ook een mierenn*ukers soms :puh: GTA gaat om het schieten, niet of er een vliegtuig opstijgt of niet

ja echt eh, het is sowieso al niet realistisch dat je zomaar op een vliegveld kan rijden, maar daar zeikt dan weer niemand over

is nu wel realistisch want als je op het vliegveld komt krijg je 4 sterren :D

Dan moet je zo snel mogelijk naar de Pay&Spray gaan :puh:

enige wat die vliegtuige doen is je hinderen als je weg wil komen voor de politie dan rijden ze ineens voor je neus...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...