Blizz Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 wa krijg je als je alle dingen gevonden ebt zoals gang tags, oesters....... zou het graag weten anders gaik da nu nog ni zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superman Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) kijk in de walktrough www.gtagames.nl druk op 1 van de dingen die je wil verzamelen en dan op meer info onder de kaart Bewerkt: 22 februari 2005 door superman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 GTAgames.nl [EDIT door Lantyz: Geen links naar andere GTAsites... En zeker niet als wij de info ook hebben. ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 he lunatic_gamer je mag geen andere sites in het forum plaatse dat is spam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 wa krijg je als je alle dingen gevonden ebt zoals gang tags, oesters.......zou het graag weten anders gaik da nu nog ni zoeken Je krijgt wapens, tags = wapens bij the johnson house, photo's is wapens bij de garage en horeshoes is wapens bij four dragons + oysters = sex appeal en lung capacity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lasventuras Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 ik pak die dingen nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 ik pak die dingen nooit als ik ze zie pak ik ze wel of spuit ik ze onder maar ik ga er niet egt naar op zoek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 voor oysters krijg sex appel en je krijgt mee oxygen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 voor oysters krijg sex appel en je krijgt mee oxygen Beetje nutteloos om iets te herhalen wat Korfmans reeds heeft gezegt he.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 het is misschien wel beter om met een kaart de tags te doen zo weet je al beter welke je al hebt gedaan en welke niet :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.