Jump to content

Fifa 2009

Recommended Posts

Geplaatst:

Over Fifa 2010 is nog helemaal niks bekend, en de info over Fifa 2009 is ook nog erg schaars. Maar als je naar de afgelopen jaren kijkt, zie je dat Fifa altijd op vrijwel alle spelcomputer uitkomt, en ik denk dat hij eind dit jaar ook wel weer op de PS2 uit zal komen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Volgensmij had EA een contract met Sony ofzoiets dergelijks, waarmee bevestigd werd dat de Fifa serie tenminste tot 2009 op de PS2 zal verschijnen. Ook is de PS2 nog steeds een grote markt voor EA, hoewel de verkoopcijfers uiteraard afnemen ten opzichte van een aantal jaar geleden. Het is dus vrijwel zeker dat hij ook op de PS2 zal uitkomen, al zul je misschien wat meer mogelijkheden hebben op de next gen consoles ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Volgensmij had EA een contract met Sony ofzoiets dergelijks, waarmee bevestigd werd dat de Fifa serie tenminste tot 2009 op de PS2 zal verschijnen. Ook is de PS2 nog steeds een grote markt voor EA, hoewel de verkoopcijfers uiteraard afnemen ten opzichte van een aantal jaar geleden. Het is dus vrijwel zeker dat hij ook op de PS2 zal uitkomen, al zul je misschien wat meer mogelijkheden hebben op de next gen consoles ;)

ja dat is zo maar de pc versie is een soort transfer update

• 2 weken later...
Geplaatst:

ja dat is zo maar de pc versie is een soort transfer update

Er komen waarschijnlijk wel veel updates. Als er een update is zetten ze hem gewoon neer als een download. Dan moet je hem dus downloaden en dan heb je de update. Ik denk dat dat ook zo is voor op de PS3.

Het werkt volgens mij hetzelfde als de patches op GTA IV :)

En ik hoop dat Fifa er gelijk wat bugs uithalen als ze die tegenkomen.

Geplaatst:

2009 Komt op de ps2

Ze zullen hem ook veel beter maken ten opzichten van de vorige fifa ( 08 ) Kijk als we naar de verkoopcijfers kijken is de ps2 nog altijd daar in het hoogste

En 2010 komt ook denk ik op de ps2

ik denk dat 2011 de laaste word.

en dan word de ps3 wat nu de ps2 is.

Geplaatst:
2009 Komt op de ps2

Ze zullen hem ook veel beter maken ten opzichten van de vorige fifa ( 08 ) Kijk als we naar de verkoopcijfers kijken is de ps2 nog altijd daar in het hoogste

En 2010 komt ook denk ik op de ps2

ik denk dat 2011 de laaste word.

en dan word de ps3 wat nu de ps2 is.

Het is nu definitief bevestigd, sinds kortgeleden is er een nieuwe Fifa09 Website gelanceerd, waarop Fifa09 is aangekondigd voor de Playstation 3, Xbox360, Wii, PC, Playstation 2, PSP, Nintendo DS en de GSM. Goed nieuws dus voor de Playstation 2 bezitters. Wel krijgen de next gen. consoles exclusief content, wat verschilt per console, en ik weet niet of de PS2 dat ook krijgt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...