KJF Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Het is alweer een tijd geleden, en ik ben het photoshoppen weer wat verleerd, maar ik heb een nieuwe signature gemaakt: Comments & Rates Plz. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem best wel mooi,maar toch zijn er een paar punten.. - De rode lijn om het geweer vind ik niet echt mooi staan. - De soort van witte wolken links onder mogen van mij ook weg. - Ook de tekst mag van mij iets duidelijker.. 7/10! Reageren
Donwell Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Op zich een prima signature, maar inderdaad staat die rode lijn niet. Ten eerste het kleurgebruik, deze is veel te fel waardoor de rest van de signature niet meer goed naar voren komt. Laat dit dus weg voor de volgende keer. Je achtergrond is verder mooi gemaakt. Goede effecten, en het past allemaal goed bij de achtergrond. Je tekst mag inderdaad wel wat duidelijker, maar het font is verder prima. Voor de rest prima, alleen een border mis ik. Dit is jammer, misschien dat je deze er nog bij kunt doen? Rate: 7,9/10 Reageren
KJF Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Op zich een prima signature, maar inderdaad staat die rode lijn niet. Ten eerste het kleurgebruik, deze is veel te fel waardoor de rest van de signature niet meer goed naar voren komt. Laat dit dus weg voor de volgende keer. Je achtergrond is verder mooi gemaakt. Goede effecten, en het past allemaal goed bij de achtergrond. Je tekst mag inderdaad wel wat duidelijker, maar het font is verder prima.Voor de rest prima, alleen een border mis ik. Dit is jammer, misschien dat je deze er nog bij kunt doen? Rate: 7,9/10 er is een border een van 1px en de kleur is zwart, deze had ik misschien ook beter een andere kleur kunnen maken, maar beide bedankt voor jullie rates + comment Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Die border is wel goed zo,in het zwart. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik vind hem wat donker. Ik kan haast niet zien dat hij een sniper in zijn hand had. Ook kan je die letters "KJF" haast niet zien. Dat zou ik doen met een "gradient tool" dat hij van licht/ietsje donkerblauw naar zwart gaat en in het lichte deel, daar plaats je dan "KJF". Ook snap ik niet wat die rode lijn om de sniper heen doet. Dat heb ik echt nog nooit van mijn leven gezien. Het valt wel goed op, maar het past er niet bij, omdat het gewoon simpelweg daar niet hoort. Verder vindt ik dat je het mannetje wel heel goed hebt ingeblend, maar let wel even op het licht voortaan. Dingen als teksten en hoofdonderwerpen (op dit moment de sniper) moeten gewoon beter opvallen, en niet met dingen die in het echt niet eromheen zitten. Oja, nog een puntje. Die lijn is wat aan de hoekige kant, als je hem eromheen wilt houden, zorg er dan wel voor dat hij niet hoekig is. Mvg, BB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.