peter-de-gekste Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Hallo mensen, Ik blijf steeds vaststeken bij Holland Night. Het is zeer fustrerend want ik heb hem nou onderhand al 6x geprobeerd en ik haal het maar niet. Als ik opweg naar boven ben om die dealer te vermoorden (weet zijn naam zo niet), dat lukt allemaal heel goed, maar als ik weer terug naar beneden moet begint de pret, want eenmaal beneden aangekomen wordt ik overhoop geschoten voordat ik ook maar in de buurt van een eventuele vlucht auto kom. Weten jullie hoe ik het wel kan halen? MvG Peter-de-gekste P.S.: Ik wil niets weten over eventuele gevolgen van mijn keuze(A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik leg gewoon de hele missie wel even uit Begin de missie, en rij naar het appartement. Gebruik geen geweld op de begane grond, want iedereen begint dan op je te schieten. Neem de trap op het oost-westelijke punt van het complex. Schiet dat mannetje neer, die begint te slaan. Ga dan dekking zoeken, want iedereen begint te schieten. Volg Clarence, hij loopt elke keer weg. Maar volg hem. Schiet iedereen onderweg neer. Hij begint te gooien, nu kan je kiezen: Leven of dood. Kies 1. Nu krijg je 2 sterren. Schiet iedereen neer, opweg naar beneden. Beneden aangekomen (buiten), ren je naar een politieauto toe, zonder te schieten. Als de politie je aanhoud, druk je op X. Pak dan de politie-auto en rijdt weg. Rijd uit de cirkel, en je hebt de missie gehaald. Kijk wel uit voor de politie-auto's, kijk goed waar die heen rijden, zo kan jij een omweg langs de politie auto's maken. Tips: Volle Health Volle Armor Veel Ammo Als je ervoor kiest om Clarence te doden kan dat gemakkelijk met een sniper. Als je aankomt ga dan naar de kraan die aan de achterzijde is. Klim erop en je kunt Clarence makkelijk vermoorden zonder dat er andere mensen op je schieten. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_fan_psp Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 ik zou wel willen helpen, maar heb ook hetzelde probleem, steeds wordt ik doodgescoten door de cops, ook als ik tussentijds armor haal. Is best wel irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Gebruik dan bv een Patriot, of een andere auto die niet snel in brand vliegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Gebruik dan bv een Patriot, of een andere auto die niet snel in brand vliegt. Staat die er nog wel dan als je het gebouw ingaat? En hoe kun je trouwens die trap op zonder dat je beschoten wordt? Want als ik in de buurt van die gasten kom beginnen ze gelijk te schieten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Gebruik dan bv een Patriot, of een andere auto die niet snel in brand vliegt. Staat die er nog wel dan als je het gebouw ingaat? En hoe kun je trouwens die trap op zonder dat je beschoten wordt? Want als ik in de buurt van die gasten kom beginnen ze gelijk te schieten.. Je mag geen wapen vast hebben, en je kan het beste sprinten. Op de 1e verdieping zal iemand met je beginnen vechten, vanaf daar begint het schieten. Maar de missie kan veel makkelijker gehaald worden: ga naar de achterkant en klim op de kraan. Beneden aan de kraan zet je een auto waarmee je goed overweg kan. Neem nu een sniper en schiet Clarence neer. Je vliegt () in de auto die je klaargezet hebt weg, en je kan eventueel een Pay 'n Spray binnenrijden om aan de politie te ontkomen! Bewerkt: 17 mei 2008 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 inderdaad gewoon rustig rond rennen op bewgane grond van af eerste verdieping schieten en goed dekking houden dan heb je minste kans om geraakt te worden en kan je met volle armor tegen de politie vechten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kid Buu Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 De post boven mij slaat nergens op. Manier: benodigt: Sniper met 2 kogels. Patriot. Zet je Patriot klaar aan de andere kant van de weg, klim erop en pak je sniper. Schiet Clarence in zen hoof den je hebt de missie gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Het is me al gelukt, het enige wat ik moest doen was op de kraan klimmen, Clarence ff zoeken, op zijn hoofd mikken en pats, missie gehaald zonder enige politie =). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skyline-blitz Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 heb hem net gedaan! ennuh gewoon simpel kill die gozer Show no mercy! daarna komen die cops ga naar de 2de etage en spring over het hek naar beneden pak een taxi of een andere auto en vlucht ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.