Sjorszzz Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hallo, Ik heb GTA IV al een tijdje uitgespeeld (de storyline dan he ) Maar mijn vraag wat moet je na de storyline allemaal doen om procenten erbij te halen en het spel 100% uit te spelen? Want door te daten of dingen met vrienden te doen krijg je geen extra % erbij. En ook niet die missies voor Bruce dat je voor hem allemaal voertuigen moet jatten[/font] En verder weet ik niet wat je nog kan doen om procenten bij te halen. Wie weet wat wel allemaal te doen? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Vigilante Flying rats Unique stunt bonus Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Kijk even hier. Je moet dus wel degelijk daten met je vrienden, maar de procenten zullen er pas bijkomen als je alle vrienden gedated hebt. Zelfde geld voor de Exotic Import van Brucie, Car Thefts van Stevie, ... Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Aha oke bedankt voor de info. Ik dacht al waarom komen er maar geen procenten bij na alles wat ik haal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.