Maveryth Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb de hele story line al uitgespeeld maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit smsjes kreeg van ene stevie. wat moet ik doen om die smsjes wel te krijgen? Reageren
johnny_beluci Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik zou anders even al je smsjes doorbladeren om te kijken of er geen van stevie tussenzit. En ook even tjekken of er geen mailtje van brucie in je mailbox zit dat je toch nog 1 auto of motor moest jatten. Anders zou ik het niet weten ! Reageren
Kloep Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Inderdaad, je moet even je mailbox checken. Suc6 Reageren
BeForce Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Volgens mij hoef je de atuo's van Brucies niet allemaal gedaan te hebben om stevie smsje te krijgen. Die komt vanzelf als je bezig bent. Gewoon al je smsjes doorkijken, hij moet er wel ergens tussen zitten. Reageren
joeb Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik ben nog bij de aller laatste missie, maar nooit van een stevie gehoord. die garage van hem staat wel op de kaart. Reageren
Bitchjuh Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik krijg ook nog geen mail of smsjes van ene Stevie. Volgens de Strategy Guide (Brady Games) moet je bericht krijgen ná de missies: No:1 (Brucie) en Smackdown (Derrick) Ook moet ik (volgens die guide) daarna een nieuwe savehouse krijgen in Alderney. Maar heb nog niets vernomen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Je hebt je GSM toch niet in een Sleep Mode of iets dergelijks staan? Dan zal je namelijk niet meer opgebeld worden door je vrienden etc. Reageren
Bitchjuh Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Je hebt je GSM toch niet in een Sleep Mode of iets dergelijks staan? Dan zal je namelijk niet meer opgebeld worden door je vrienden etc. Nope.... m'n GSM staat aan Reageren
Maveryth Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 nou ik heb het voor elkaar gekregen hoor bleek dat ik m een lange lange tijd geleden al had ontvangen tstond ergens tussen de rest van alle berichtjes die ik ooit had ontvangen in mijn mobiel, bedankt voor de tips Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.