Miek Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hoe kan je in google de al voorgeseplde zoekwoord wissen? Bevoorbeeld je typt j in en er verschijnt onderaan "jommke". En het zelfde bij adresbalk: Als je alleen maar al www.j typt verschijnt er www.jimmke.be Hoe kan je dat weg doen? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Door naar je geschiedenis te gaan Als je een foto van je scherm maakt, kan ik het uitleggen. Ik weet nu niet wat voor internet je hebt. Als je Apple hebt, kan ik je helaas niet helpen, alleen met Microsoft Als je deze hebt, hieronder uitgebeeld dan kan ik je helpen. Ook als je de oude versie hiervan hebt. Imageshack.us licht down, en via bijlagen uploaden kan niet want er staat: Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd Dus, ik kan niks uploaden Bewerkt: 17 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik veronderstel dat je IE hebt anders moet je het maar zeggen... Er zijn 2 mogelijkheden bij de eerste verwijder je gewoon alles en bij de tweede schakel je het uit. 1. Verwijder je cookies door Extra - Internetopties - Browsegeschiedenis verwijderen - Alles verwijderen 2. Extra - Internetopties - Tabblad Inhoud - Automatisch aanvullen - Instellingen - Vink formulieren en Webadressen uit Wat je ook kan doen bij Google enzo je kan als je vb: app typt dan komt er appel druk pijltje omlaag en druk op delete (DEL) en zo kan je ook alles verwijderen. Reageren
Arthis Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Dat doe je door op de link te gaan staan, en dan simpelweg op delete te drukken Je moet dus als je bijvoorbeeld 'www.gtagames.nl' wil typen, en je typt : 'www.g' dan komt er onder de adresbalk zo een balkje te staan en dan moet je met de pijltjestoetsen naar beneden gaan en op delete drukken bij de site die je wilt verwijderen >>> Door Thundercover: Als je goed gelezen had, had je dat ook in de post boven je gelezen. <<< Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Dat doe je door op de link te gaan staan, en dan simpelweg op delete te drukken Je moet dus als je bijvoorbeeld 'www.gtagames.nl' wil typen, en je typt : 'www.g' dan komt er onder de adresbalk zo een balkje te staan en dan moet je met de pijltjestoetsen naar beneden gaan en op delete drukken bij de site die je wilt verwijderen >>> Door Thundercover: Als je goed gelezen had, had je dat ook in de post boven je gelezen. <<< Heb het zonet even geprobeert. Niks... Er gebeurt echt niks. Hiervoor moet je echt naar je geschiedenis. (Links boven in beeld) Sterretje >> Geschiedenis >> rechtermuis knop >> alles verwijderen En klaar! Reageren
Miek Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Dank je mensen!! Als er nog meer mogelijkheden zijn, post ze hier! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Dank je mensen!!Als er nog meer mogelijkheden zijn, post ze hier! Dit zijn alle mogelijk heden. Als het is gelukt, meld dat dan even Da hoeven we hier ook niks meer te posten. Reageren
El Condor Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hier is nog niet uitgelegd hoe dit in Firefox moet, dus leg ik het even uit : Ga naar Extra> Privegegevens opruimen > Dan vink je gewoon alles aan wat je weg wilt hebben mvg El Condor Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hier is nog niet uitgelegd hoe dit in Firefox moet, dus leg ik het even uit : Ga naar Extra> Privegegevens opruimen > Dan vink je gewoon alles aan wat je weg wilt hebben mvg El Condor :$ Vergeten...!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.