Jump to content

huh home invasion

Recommended Posts

Geplaatst:

omg had ik eindelijk home invasion alle kratjes gekrege (trots trots) rijd ik de lockup in (of zoiets) chrast mn game :N wat is er fout gegaan? (geen cheats gebruik noobmode)

Geplaatst:
omg had ik eindelijk home invasion alle kratjes gekrege (trots trots) rijd ik de lockup in (of zoiets) chrast mn game :N wat is er fout gegaan? (geen cheats gebruik noobmode)

Tja... dat kan van alles geweest zijn. Hoewel alles normaal gesproken stabiel zou moeten draaien, kan het voorkomen dat er eens een keer iets mis gaat. Het gebruik van de noobmode kan daarin meespelen en kan ook de aanleiding zijn tot een crash. Probeer de missie nog eens weer en trek hier aan de bel als je er herhaaldelijk last van begint te krijgen. :Y

Topic verplaatst vanuit SA: General naar SA: Hardware Problemen.

Geplaatst:

heb jij te veel gemod kan tot crash leiden of misschien is er een bestand kwijt van noobmode of gta sa

• 2 weken later...
Geplaatst:

moet dit in nieuw topic???

als ik big smoke's ogloc doe en ik rij netjes in mn gemodde bmw glendale (ligt er niet aan) naar het politie bureau crasht de game iedere keer mar ik hoor ze wel prate :kots:

Geplaatst:
moet dit in nieuw topic???

als ik big smoke's ogloc doe en ik rij netjes in mn gemodde bmw glendale (ligt er niet aan) naar het politie bureau crasht de game iedere keer mar ik hoor ze wel prate :kots:

Je zegt dat je je Glendale gemodificeerd hebt, heb je ook andere modificaties? Als het niet aan de Glendale ligt (check het nog maar eens, dubbelcheck is altijd beter), zou het aan andere modificaties kunnen liggen. Verwijder ze één voor één, zodat je weet waar het probleem ligt.
Geplaatst: (bewerkt)

Het ligt aan de nOOBmode omdat de nOOBmode bij veel missis crasht en waaronder ook home invasion en OGloc :)

Als je alles uitzet (oneindig leven en carflip enz.) zou het moeten werken ;)

Veel succes! :tu:

Grtz PiekeTheCat :D

Bewerkt: door PiekeTheCat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...