Soulreaver Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 omg had ik eindelijk home invasion alle kratjes gekrege (trots trots) rijd ik de lockup in (of zoiets) chrast mn game wat is er fout gegaan? (geen cheats gebruik noobmode) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 omg had ik eindelijk home invasion alle kratjes gekrege (trots trots) rijd ik de lockup in (of zoiets) chrast mn game wat is er fout gegaan? (geen cheats gebruik noobmode) Tja... dat kan van alles geweest zijn. Hoewel alles normaal gesproken stabiel zou moeten draaien, kan het voorkomen dat er eens een keer iets mis gaat. Het gebruik van de noobmode kan daarin meespelen en kan ook de aanleiding zijn tot een crash. Probeer de missie nog eens weer en trek hier aan de bel als je er herhaaldelijk last van begint te krijgen. Topic verplaatst vanuit SA: General naar SA: Hardware Problemen. Reageren
gta_iv_sa Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 heb jij te veel gemod kan tot crash leiden of misschien is er een bestand kwijt van noobmode of gta sa Reageren
ceejay Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 het kan ook zijn dat je pc crashte en daardoor ook je spel of te veel mods gebruikt Reageren
Soulreaver Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 moet dit in nieuw topic??? als ik big smoke's ogloc doe en ik rij netjes in mn gemodde bmw glendale (ligt er niet aan) naar het politie bureau crasht de game iedere keer mar ik hoor ze wel prate Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 moet dit in nieuw topic???als ik big smoke's ogloc doe en ik rij netjes in mn gemodde bmw glendale (ligt er niet aan) naar het politie bureau crasht de game iedere keer mar ik hoor ze wel prate Je zegt dat je je Glendale gemodificeerd hebt, heb je ook andere modificaties? Als het niet aan de Glendale ligt (check het nog maar eens, dubbelcheck is altijd beter), zou het aan andere modificaties kunnen liggen. Verwijder ze één voor één, zodat je weet waar het probleem ligt. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Het ligt aan de nOOBmode omdat de nOOBmode bij veel missis crasht en waaronder ook home invasion en OGloc Als je alles uitzet (oneindig leven en carflip enz.) zou het moeten werken Veel succes! Grtz PiekeTheCat Bewerkt: 9 juni 2008 door PiekeTheCat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.