BigM Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Wees niet te streng, Ik ben slecht met photoshop. En heb het zowiezo al 3Maanden ongeveer niet meer gedaan. Groetjes , Biggie Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Lelijk. Echt zo lelijk, sorry ik kan er niks anders van maken, cijfer: -0/10 Nee, oké Hij ziet er goed uit moet zeggen Niks op aantemerken ofzo, 8/10 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Zo slecht is hij nu ook weer niet hoor, mooie render die op de goede plaats staat. Binnenin is de opvulling ook mooi, maar aan de zijkant is het wat leeg. Mooie rend eraan tegevoegd. Dat verdient toch wel 85%. Reageren
raymono Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Leuk maar je kon ook een naam bijv. er in schrijven (staat er een naam zie ik hem niet in je sign als je weet was ik bedoel)+ Bewerkt: 18 mei 2008 door raymono Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik vind het een erg mooie sig! Alleen de achtergrond had een iets donkere kleur mogen hebben,dat had ik mooier gevonden.. Maar het is maar wat je zelf mooi vindt,, 9/10 Reageren
BigM Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Bedankt voor jullie rates. Ik ben blij hoe jullie er over denken, En ik ben blij met die cijfers. Men eerste SIGNATURE in lange tijd. En dan deze cijfers.. Niet verkeerd Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een mooie sig, en zo slecht ben je nou ook weer niet. ik vind het een mooi effect dat je delen van hem vergroot hebt en op de achtergrond gezet. de lijnen en het gebrush maken het nog mooier, en een mooie kleur rood. 9.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.