JeGe Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als ik met GTA3 Ultimate Trainer v3.5 Inf ammo aan wil zetten sluit gta3 zich af en de garage editor werkt niet Hoe los ik dit op? Dank Reageren
Miek Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Als ik vragen mag,welk soort trainer is dit? Reageren
JeGe Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Als ik vragen mag,welk soort trainer is dit? De trainer die in de download database van het forum staat Reageren
Basssss Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Als ik vragen mag,welk soort trainer is dit? De trainer die in de download database van het forum staat Zit vol allemaal handige tooltjes, maar ik geloof niet dat die trainer helemaal 100% is. Want als ik een Molotov Coctail gooi sluit ie af met een foutmelding. (Had hem alleen gedown voor de teleporter... ) Reageren
JeGe Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Als ik vragen mag,welk soort trainer is dit? De trainer die in de download database van het forum staat Zit vol allemaal handige tooltjes, maar ik geloof niet dat die trainer helemaal 100% is. Want als ik een Molotov Coctail gooi sluit ie af met een foutmelding. (Had hem alleen gedown voor de teleporter... ) Oh dan hous ik het maar bij de GTA3 Ultimate Trainer v3 en admin console. En als ik moet teleporten verwissel ik de .exe en keys wel Toch bedankt Greetz Noisekick/JeGe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.