Jump to content

'heb nu 2 discs en geen van beide doet het?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

ik had gta sa in 2005 of 2006 gekocht,heb hem uitgespeeld en was er klaar mee,

probeerde hem laats opnieuw te installeren,lukt perfect totdat ik het spell will starten,

ik zie een cdtje rollen en dan stopt het,er gebeurt niks,

ik download de niewste audio,video en chipset drivers,niks!

ik denk damn,die cd is zeker gekrast, dus ik zoeken naar zo'n "no cd patch" ,werkte niet!

ik besloot een nieuwe te kopen,installeer hem zonder problemen ,maar weer zie ik het cdtje rollen en gebeurt er niks,het stopt gewoon???

ik besloot toen het drastische te doen,mijn windows xp opnieuw installeren,was hier nog vandaag mee bezig en @*$E*&()$&(*@$

WEER lukte het niet!!!

ik ben radeloos,ben al meerdere dagen met dit bezig,de probleem ligt niet aan het cd,kan niet,hij heeft het vroeger gedaan,

dus moet het liggen aan mn computer maar die heb ik net opnieuw geinstalleerd met de laatse drivers beschikbaar!

wat kan ik doen??

Bewerkt: door JhonnySilk
Geplaatst:

Ga eens naar de map "GTA San Andreas User Files « Mijn Documenten". Hier staat een bestand, genaamd gta_sa.set. Verwijder deze eens, hoogstwaarschijnlijk zal hij het nu wel doen.

Geplaatst:

tnx voor je antwoord!

ik heb daar gekeken,zag twee mappen erin en beide zijn leeg. heb nog een search gedaan naar gta_sa.set op mn comp,geen resultaten!

nog een suggestie?

Geplaatst:

je kunt proberen de map 'GTA San Andreas User Files' te verwijderen. ik had namelijk dit probleem eerst ook maar toen ik GTA San Andreas User Files verwijderde deet hij het weer.

Geplaatst:

HEY WAT DE FUCK,dit is toch de gta site??????????

ik heb die fucking ding 2 keer gekocht,waarom helpen jullie me niet?>??

Geplaatst:

Je kunt toch niet verwachten dat je om 4 uur 's nachts nog geholpen gaat worden, ook al is het een Gta site.

Om even op je verhaal terug te komen: Misschien kan het zijn dat je Dvd speler kapot is. Kun je andere spelen wel gewoon installeren en spelen?

Geplaatst:

i had die spel gekocht en had 1 dag om hem te ruilen,nou gelukkig was ie niet duur ,15 euro maar toch!

en ik kan hem nog steeds niet spelen,het ligt niet aan mn cd/dvd drives,ik heb er 3 waaronder een externe,op geen 1 doet ie het,

mn computer is net opnieuw geinstalleerd,laatse drivers gedownload,

ik had nog niet gehoord over firmware,ga daar meer info over zoeken,maar ik denk niet dat het daaraan ligt!

het cdtje rolt maar stopt telkens,

iemand die meer weet hierover?pls reageer!!

Geplaatst:

Ga eens naar de map waar je hem geinstalleerd hebt. Klik dan eens op dit icoontje:

21no4gj.jpg

Als hij het dan nog niet doet, dan weet ik het ook niet...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...