GTA rullezzz Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb de missie gekozen dat ik wraak nam en kate dood werd geschoten[/font] Ik word nog regelmatig gebeld en dan staat er unknown caller is dit alleen bij mij of komt het vaker voor? Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Ik heb de missie gekozen dat ik wraak nam en kate dood werd geschoten[/font]Ik word nog regelmatig gebeld en dan staat er unknown caller is dit alleen bij mij of komt het vaker voor? Hoe bedoel je? Unknown caller is toch onbekend of hoor je haar stem ook als je oppakt of wat? Als zij zou bellen zou haar naam toch wel in beeld komen? Bewerkt: 17 mei 2008 door BonkMeisterXXL Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) ja, dan zegt ze i assume you must be dead en dan ga je dr ophalen en dan zie je dat het kate is Dat dr naam niet in beeld komt is omdat ze niet meer in je lijst staat Bewerkt: 18 mei 2008 door GTA rullezzz Reageren
Little Jacob Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik denk een bug, mooi toch. Heb je kate ook nog in leven Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Misschien is het handig om de titel even te veranderen Reageren
angie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 er is ook een unknown caller die je missies geeft. dat is die assassin. hij herinnert je eraan datje via een gewone telefoon hem moet opbellen. Reageren
Biocount Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 PFF... leuk hoor spoilers in je topic naam...... Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 hoe verander je de titel dan ?? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 hoe verander je de titel dan ?? Dat kunnen leden niet, volgens mij kan dat pas als je moderator bent. (If I'm wrong, please correct me) Reageren
Destilios Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 weer zon mongool waarom toch altijd meteen zo aggresief en schelden dat is egt nergens voor nodig beetje triest vind ik dat. echt jammer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.