olep Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Je gaat naar Start -> Uitvoeren, je typt in het schermpje dat dan verschijnt 'dxdiag', en drukt op 'OK': Typ 'dxdiag' en druk op 'OK' Je komt dan in een schermpje, waar je het tabblad Geluid ( ) aan moet klikken. Dan kom je in het 'Geluid'-schermpje, waar je onderin 'Versnellingsniveau van hardwaregeluid' ziet staan. Sleep dan het pijltje naar 'Basisversnelling': Selecteer 'Basisversnelling', door het pijltje te verslepen Ik dacht eerst ook van wtf lost dit die irritant crash op? Ja dus. Bewerkt: 20 mei 2008 door olep Reageren
doreon Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) ok ik heb um op basisversnelling gezet en hij DOET HET!! maar nu heb ik een andere vraag... ik heb ook mods en deze doen het.... ok bedankt Bewerkt: 22 mei 2008 door doreon Reageren
olep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik denk dat GTA crasht omdat het spel de auto niet herkent. Dit omdat die auto al gemod is en niet standaard in GTA zit. Het spel weet dus niet wat er moet gebeuren en dan crasht 't maar. Dit lijkt mij de meest logische verklaring. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.