scot zombie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) op het 3de eiland rechtsvanonder licht normaal een oude tanker die half gezonken is en een kleine visersboot wel ik heb er al mensen zien lopen die in het water lopen en verdwijnen soms hoor je zelfs kreten zoals: aaaaah the shp is sinking enzo en er ligt ook een dode kaptein in het water die op captain smith van de titanic lijkt Bewerkt: 24 juni 2008 door scot zombie Reageren
the max Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 op het 3de eiland rechtsvanonder licht normaal een oude tanker die half gezonken is en een kleine visersboot en? wat is hier zo speciaal aan? Reageren
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 op het 3de eiland rechtsvanonder licht normaal een oude tanker die half gezonken is en een kleine visersboot en? wat is hier zo speciaal aan? Ik vraag het me ook af. Ik had wel al ergens, waarschijnlijk op dit forum, gelezen dat sommoge mensen beweren dat er geesten rondlopen. Reageren
Suburban Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ben er toen wel op geweest niks gezien... Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ben er toen wel op geweest niks gezien... er ligt daar wel een rpg *lets play ghost busters* Reageren
gta dylan Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 ok die boot is omgekanteld. en? Reageren
OG-J Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Tja, hij is nieuw, hij wist misschien niet helemaal wat een Easter Egg is... Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 sterker nog er zijn 5 aan de zuikust van alderny Reageren
Hayte Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 dat zijn gewoon omgevallen Tugs... ergens kan je een "normale" vinden, en ja, die kan je besturen... (ook dichtbij de gevangenis van Alderney) Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Kan iemand even een snapmap maken met waar die gezonken boot ligt? Alvast bedankt. Reageren
chasmen Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Hier ongeveer, de grote boot, en de tug naast elkaar gezonken. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...t=55,440|66,434 In die geesten geloof ik niet in, vast een logische verklaring. Toch ga ik er wat vaker rondneuzen :$ grt. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Aha eindelijk bedankt voor de info. Ik heb echt heel lang naar dat schip gezocht waar iedereen het altijd over heeft. Maar waarom zou het er dan spoken??? Ik ben dr nu geweest maar ik zie of hoor niks abnormaals ofzo??? Bewerkt: 23 juni 2008 door Sjorszzz Reageren
Gta Bram Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 jongens niet pesten he. die jongen dacht ook dat hij iets moois gevonden had Reageren
EE hunter Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik denk dat dit een aanwijzing is naar GTA 3 waar je die boot moet opblazen met 8-ball. Dat dat die gezonken boot is! Wat denken jullie? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Die boot lag in Vice City. Lijkt me erg sterk dat die binnen enkele jaren van Miami naar New York is verkast... Ik ben er langs geweest, al meerdere keren. En er is werkelijk geen bal te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.