Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Erg mooie sig! Alleen vindt ik de achtergrond een beetje druk,had van mij wat minder gemogen.. Verder weet ik er niet veel over te zeggen,vind hem supermooi! 9/10 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Erg mooie sig!Alleen vindt ik de achtergrond een beetje druk,had van mij wat minder gemogen.. Verder weet ik er niet veel over te zeggen,vind hem supermooi! 9/10 Bedankt, de achtergrond mocht eigenlijk wat minder druk. Nog iemand? Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 een mooie sig, is een keer andere afmetingen, voor de rest heb ik er niet echt veel op aan te merken. 9.5/10 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 een mooie sig, is een keer andere afmetingen, voor de rest heb ik er niet echt veel op aan te merken.9.5/10 Bedankt KJF, écht geen enkel minpuntje te bespeuren? Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 een mooie sig, is een keer andere afmetingen, voor de rest heb ik er niet echt veel op aan te merken.9.5/10 Bedankt KJF, écht geen enkel minpuntje te bespeuren? nee sorry Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 een mooie sig, is een keer andere afmetingen, voor de rest heb ik er niet echt veel op aan te merken.9.5/10 Bedankt KJF, écht geen enkel minpuntje te bespeuren? nee sorry Oké dan, zelf vind ik de achtergrond niet zo heel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.