lote8930 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo, ik heb nu ongeveer 18 vrienden op men psn maar meerendeels speelt voortdurent op warhawk, daar ken ik ze trouwens ook van. Nu wil ik graag nog meer vrienden op men ps hebben, want het is toch gezellig om met veel vrienden op psn te zitten en lekker te kunnen kijken wie er online is en wat ze spelen. lol Ook kan ik dan wat invites doen, eenmaal men multiplayer van gta 4 goed werkt... dus wil je men vriend worden, laat dan hier even je psn naam achter. Of voeg mij toe : lote8930 Grtz lote8930 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordygrunn Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo,ik heb nu ongeveer 18 vrienden op men psn maar meerendeels speelt voortdurent op warhawk, daar ken ik ze trouwens ook van. Nu wil ik graag nog meer vrienden op men ps hebben, want het is toch gezellig om met veel vrienden op psn te zitten en lekker te kunnen kijken wie er online is en wat ze spelen. lol Ook kan ik dan wat invites doen, eenmaal men multiplayer van gta 4 goed werkt... dus wil je men vriend worden, laat dan hier even je psn naam achter. Of voeg mij toe : lote8930 Grtz lote8930 Wat is psn? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 playsyation network zeker ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordygrunn Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 playsyation network zeker ? oh bedankt think Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lote8930 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ja, psn is afkorting voor playstation netwotk. Leuk dat je me toegevoegd hebt, iedereen is welkom trouwens. Grtz lote8930 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 psn ID: mk22lijn voeg maar toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Iedereen mag mij wel toevoegen als je het echt niet kunt laten Meld er dan wel eventjes bij waar je me van kent en hoe je hier op het forum heet, anders kan ik je helaas niet toevoegen PSN: Kloep Bewerkt: 21 mei 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 mrwhoopy17 voeg maar toe want hoe meer zielen hoe meer vreugde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 voeg me maar toe PSN ID: Houtworm mag me toeveogen maar stuur wel ff bij het verzoek in hoe je op het forum heet:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superj Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 hey lote, ben sinds zaterdag online met gta4, na wat geneuzel met die instabiele draadloze verbinding toch besloten n kabeltje te steken. it works! maar snap niet hoe ik met bv. mn huisgenoot beneden of n willekeurige vrind online samen los kunnen gaan in LC, help us man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 mijne van de xbox 360 is Nigel96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
distefano Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 je kunt ook je psn naam bij uw profiel zetten he als je dat nog niet wist . mijne : discobarleuven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nl_Akie Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Hey lotte! je mag mij ook toevoegen hoor, net als de rest PSN: NL_Akie P.s zet wel evne je forum naam erbij Bewerkt: 27 mei 2008 door Nl_Akie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) jullie mogen mij ook wel toevoegen AXIOfromHELL schrijf wel bij dat je van gtagames bent Bewerkt: 28 mei 2008 door AXIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-KeNnY- Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 PSN : Kenny_231 Nog nooit online gespeeld dus ben wel benieuwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.