Jump to content

Vrienden

lote8930

Recommended Posts

Hallo,

ik heb nu ongeveer 18 vrienden op men psn maar meerendeels speelt voortdurent op warhawk, daar ken ik ze trouwens ook van.

Nu wil ik graag nog meer vrienden op men ps hebben, want het is toch gezellig om met veel vrienden op psn te zitten en lekker te kunnen kijken wie er online is en wat ze spelen. lol

Ook kan ik dan wat invites doen, eenmaal men multiplayer van gta 4 goed werkt...

dus wil je men vriend worden, laat dan hier even je psn naam achter.

Of voeg mij toe : lote8930

Grtz lote8930

Delen op andere websites

Hallo,

ik heb nu ongeveer 18 vrienden op men psn maar meerendeels speelt voortdurent op warhawk, daar ken ik ze trouwens ook van.

Nu wil ik graag nog meer vrienden op men ps hebben, want het is toch gezellig om met veel vrienden op psn te zitten en lekker te kunnen kijken wie er online is en wat ze spelen. lol

Ook kan ik dan wat invites doen, eenmaal men multiplayer van gta 4 goed werkt...

dus wil je men vriend worden, laat dan hier even je psn naam achter.

Of voeg mij toe : lote8930

Grtz lote8930

Wat is psn? :$

Delen op andere websites

Iedereen mag mij wel toevoegen als je het echt niet kunt laten :tu:

Meld er dan wel eventjes bij waar je me van kent en hoe je hier op het forum heet, anders kan ik je helaas niet toevoegen :(

PSN: Kloep

Bewerkt: door Kloep
Delen op andere websites

hey lote,

ben sinds zaterdag online met gta4, na wat geneuzel met die instabiele draadloze verbinding toch besloten n kabeltje te steken. it works! maar snap niet hoe ik met bv. mn huisgenoot beneden of n willekeurige vrind online samen los kunnen gaan in LC, help us man!

:eten:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...