lote8930 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo, een simpele vraag, bestaan er meisjes die gta 4 spelen. En dan bedoel ik niet 1x op je broers console. Maar wat vaker, meisjes die vb de story willen uitspelen of minstens 1x per week gamen ofzo??? Ik en mijn vriendin vroegen ons dit af, maar ik betwijfel het. Ik vind ze namelijk nergens. Grtz lote8930 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo,een simpele vraag, bestaan er meisjes die gta 4 spelen. En dan bedoel ik niet 1x op je broers console. Maar wat vaker, meisjes die vb de story willen uitspelen of minstens 1x per week gamen ofzo??? Ik en mijn vriendin vroegen ons dit af, maar ik betwijfel het. Ik vind ze namelijk nergens. Grtz lote8930 Ik ken een leuk meisje van mijn leeftijd(13) en ze is knap :$ . Ze speelt GTAIII, vice city en san andreas op de ps2, als ze een ps3 had speelde ze nu ook GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ja mijn zus speelt het haast elke dag 1a2 uurtjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Op dit forum spelen Dutchy3010 en Mirrrr GTA IV, allebei zijn ze meisjes en hebben ze een hoge rang op dit forum. Ook Sandra is een meisje, heeft een hoge rang op dit forum, en speelt GTA. Er zijn dus wel degelijk meisjes die GTA spelen, maar deze zijn gewoon sterk in de minderheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lote8930 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Blij dat te horen, de vrouwelijke bevolking is weer enkele graden in mijn achting gestegen... Grtz Lote8930 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaNiNi Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik kom nog niet zo lang op het forum maar speel al wel lang GTA. (ben stuk ouder dan 13 jaar) Het viel mij ook al op dat er niet veel meiden zijn hier, maar ze zijn er wel. En het worden er vast wel meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.