Jump to content

assasins


lote8930

Recommended Posts

Ik zt al een tijdje op het 3de eiland en na die missie waar ik met die homo op een boot een achtervolging moet uitdrukken, zie ik opeens op men plan op het 3de eiland een soort vizier-tekentje.

Als ik ernaar toe rijd en de telefoon opneem kan ik assasin missies doen.

Ik heb al veel over gta gelezen maar die assasins zijn me niet bekend.

Mijn vraagje is nu, tellen deze ook voor de 100 % en hoeveel assasinations moet je doen??

En kan dat ook nog na de story mode??

Graag antwoord.

Alvast bedankt aan alle gta kenners..

Grtz lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Nou heb ik eindelijk weer eens een vraag :puh:

Waar kun je zien hoeveel assassin-missies je al hebt gedaan? Ik kan het nergens in de stats vinden. Niet dat het zoveel uitmaakt, je bent er nog wel een keer door, maar toch ben ik benieuwd.

//EDIT: Laat maar, heb alle missies inmiddels alweer gehaald :puh:

Bewerkt: door BonkMeisterXXL
Link to comment
Delen op andere websites

ik speelde wat assasins-missies...maar mijn percentage gaat niet omhoog na 4 van die missies gedaan te hebben.

Assasins tellen niet meer voor de 100%. Je kan het zien als een bijverdienste. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik speelde wat assasins-missies...maar mijn percentage gaat niet omhoog na 4 van die missies gedaan te hebben.

Assasins tellen niet meer voor de 100%. Je kan het zien als een bijverdienste. ;)

Deze tellen wel mee hoor. ;)

krijg je ook nog iets anders dan geld als je ze allemaal gedaan hebt

zoals bij litlle jacob: sport huntley in de jamaicaanse kleuren[/font]

Naar mijn weten krijg je hier niets voor, behalve een mooie en grote geldbeloning. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb een probleem met deze assassin missies. Ze starten niet!! Ik heb de storyline helemaal uit en wilde nu verder gaan met deze missies om 100% te halen. Als ik echter naar de plaats van bestemming ga kan ik doen wat ik wil maar er gebeurt nix. De telefoon gaat over en er staat een gele marker voor de telefoon. als ik erheen loop gebeurt er gewoon nix.

Heeft iemand dit probleem ook gehad of er iets over gehoord? Zou namelijk behoorlijk balen zijn als ik op deze manier geen 100% zou kunnen halen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem met deze assassin missies. Ze starten niet!! Ik heb de storyline helemaal uit en wilde nu verder gaan met deze missies om 100% te halen. Als ik echter naar de plaats van bestemming ga kan ik doen wat ik wil maar er gebeurt nix. De telefoon gaat over en er staat een gele marker voor de telefoon. als ik erheen loop gebeurt er gewoon nix.

Heeft iemand dit probleem ook gehad of er iets over gehoord? Zou namelijk behoorlijk balen zijn als ik op deze manier geen 100% zou kunnen halen. :N

Je kan later terug komen, gewoon een rondje rijden en dan terugkomen of game saven en opnieuw laden, werkte wel bij mij (heb er pas 2 gedaan, ben eerst de simpele dingen aan het doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...