Jump to content

assasins


lote8930

Recommended Posts

ik heb een probleem met deze assassin missies. Ze starten niet!! (...)

Zit je er met een auto in? Je moet er gewoon in lopen dan zou alles goed moeten zijn. Ik betwijfel of dit een Bug/Glitch is want niemand heeft het ooit eerder meegemaakt. Anders kun je je savegame (Ps3) aan iemand anders geven en kijken of die het voor elkaar krijgt. Hier wordt uitgelegd hoe je een savegame moet uploaden en downloaden voor de Ps3. Voor de X-doos werkt dit naar mijn weten niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem met deze assassin missies. Ze starten niet!! (...)

Zit je er met een auto in? Je moet er gewoon in lopen dan zou alles goed moeten zijn. Ik betwijfel of dit een Bug/Glitch is want niemand heeft het ooit eerder meegemaakt...

Ja vind het ook heel vaag. Ik zit niet in een auto, kan gewoon door de marker heen lopen maar er gebeurt niks. Heb ook geprobeerd om de savegame opnieuw te laden en om een nieuwe savegame te maken maar het heeft allemaal geen zin. :N

Ga denk ik maar even wat andere opdrachten doen een over een tijdje weer proberen, misschien werkt het dan wel weer...

btw: Het gaat om de Xbox360 versie...

Bewerkt: door paul99
Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic staat dat het tegenwoordig ook mogelijk is met de X-doos dus misschien kun je daar even gaan kijken. Dat het bij een andere savegame ook gebeurt is raar want dat betekent dat het aan je game ligt en niet aan de savegame. Het kan misschien ook nog wel liggen aan de Ps3 maar dat lijkt me niet. Ga naar dat topic en kijk of je ook iemand anders even kan laten kijken naar het probleem anders zit er denk ik niks anders op dan een nieuwe game moeten kopen als je per sé alles wilt halen. Ik hoop voor jou dat alles op deze manier goed zal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

krijg je ook nog iets anders dan geld als je ze allemaal gedaan hebt

zoals bij litlle jacob: sport huntley in de jamaicaanse kleuren[/font]

nee dat is met drugs delivery niet met assassin missions

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...