Jump to content

Overhalen

Mr_smith

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mr_smith

7

• BigM

3

• Swiggers

2

• Jacky-2007

2

Mijn buurjongen heeft gevraagd of hij het geld kon lenen van zijn pa.

En terugbetalen met z'n verjaardagsgeld dat ie over een maand krijgt.

En zeg je ouders dat er blue ray op de ps3 zit, dat kunnen ze zelf

ook gebruiken om films te kijken in mooiere kwaliteit dan dvd.

Of je neemt een krantenwijk ofzo alleen duurt het dan wat langer.

Delen op andere websites

Waarom heb je een goede reden nodig dan? Het is veel geld maar ik heb gewoon tegen mijn ouders gezegd dat ik het ga kopen en dat ze me niet van gedachten kunnen veranderen. En hoort dit topic wel hier te staan?

Bewerkt: door Kloep
Delen op andere websites

het is toch je eigen geld dan mag je toch ook zelfbeslissen !

en wat de PS3 en de XBOX 360 betreft

-je hebt goede kwaliteit beeld bij dvd s en spellen.

-je kan bij de xbox online bij xbox live.

-bij de ps3 kun je ook online maar hiermee kun je op internet ( heb je wel draadloos internet nodig ) .

-bij de ps3 kun je zoals ik heb begrepen ook cdroms doen.

-bleu ray zorgt voor goede beeldeffecten.

dat was t ongeveer zon beetje.

Delen op andere websites

het is toch je eigen geld dan mag je toch ook zelfbeslissen !

en wat de PS3 en de XBOX 360 betreft

-je hebt goede kwaliteit beeld bij dvd s en spellen.

-je kan bij de xbox online bij xbox live.

-bij de ps3 kun je ook online maar hiermee kun je op internet ( heb je wel draadloos internet nodig ) .

-bij de ps3 kun je zoals ik heb begrepen ook cdroms doen.

-bleu ray zorgt voor goede beeldeffecten.

dat was t ongeveer zon beetje.

bij ps3 hoef je geen draadloos te hebben ken ook gewoon met een kabel

maar ik heb me ps3 al een tijdje maar ik heb het 1-3 van mezelf betaal 1-3 me broer en 1-3 me ouders dus hoefde maar 200 te betalen 8)

Delen op andere websites

Ik zei tegen mijn ouders dat er blue ray in zat en dat dat de dvd-speler van de toekomst zou zijn , dus hun waren gelijk verknocht. en ik betaal het van mijn eigen geld dus dan kunnen ze je niet dwingen om het niet te kopen.

Delen op andere websites

Ik had het er met mijn broertje over op een dag, toen kwamen we er achter dat we genoeg geld hadden voor een PS3, en toen zijn we diezelfde dag nog naar de stad gegaan om een PS3 met AC aan te schaffen =).

Mijn moeder deed er dus totaal niet moeilijk over=P.

Delen op andere websites

Vorig jaar had ik ook zo'n probleem, maar dan met de Sony Playstation Portable. Mijn ouders dachten dat ik het na twee keer spelen in de kast laat liggen. Na lang zeuren, mocht ik het toch kopen. Ik heb het nu al langer dan een jaar en ik doe erg nog best veel mee. In het begin deed ik er natuurlijk veel meer mee als nu, want nu heb ik een PS3 en speel ik dus daar heletijd op. Ik heb mijn PSP nog steeds, en ik heb er nog steeds geen spijt van.

Jij zit dus ook met zo'n probleem, alleen dan met een Playstation 3. Blijf en blijf zeuren, dat je het zoo graag wilt hebben. Ga een beetje overdrijven, bijvoorbeeld: Dat de PS3 zo goed is, en dat je dan altijd lief zult zijn... :clown: En dat je heeel erg veel spellen op de PS3 kan spelen. Zoiets dus, gewoon lekker overdrijven, dat lukte mij vorig jaar met de PSP ook.

De PS3 wou ik ook eerst van mijn eigen geld gaan kopen, alleen net wat jou ouders zeggen 'De PS3 is veel te duur'.

Na twee weken gaf ik het op om te zeuren. Ik dacht bij me zelf: Wat doe je moeilijk ? Ik mis gewoon één deel van GTA. Ik win dit toch niet..' Ik was enorm teleurgesteld. Ongeveer twee maanden later was het Kerstmis. Wij doen met onze familie elk jaar aan Sinterklaas en aan Kerstmis, wij doen dit altijd op een avond. De Kerstmis avond in 2007 weet ik nog zo goed. Er lagen allemaal pakjes onder de boom. Eerst de kleine pakjes uitpakken, en dan als laatst de allergrootste. En wat zat daar in ? Een Playstation 3 met 40 GB + drie spellen 'Call of Duty 4' PES 2008' NFS Carbon. Ik sprong een gat in het dak van blijdschap. Maar dat was nog niet alles, er kwam ook nog een LCD TV bij. :O Mijn avond kon totaal niet meer stuk.

Zo zie je maar weer, na lang zeuren krijg je het toch. :puh: Een handige tip voor jou.. :puh:

Tsja, je zit nu echt in een k*t situatie ( Met eigen ervaring... :clown: )

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Delen op andere websites

Met je eigen geld, anders is het écht moeilijk

En och, wat bof ik nu dat ik daar doorheen ben :O

Hoe is me dat gelukt xD En probeer een goede nota te krijgen van leraren op school. Extra lief zijn, als je thuiskomt veel met je ouders praten na school enzo. Niet meteen naar de pc ;)

Bewerkt: door Kzaf
Delen op andere websites

Ik heb mijn ps3 ook met mijn eige geld betaald. Of je vraagt voor je verjaardag en dan leg je zelf nog wat bij. :D

(ik ben ook van plan een xbox 360 elite te gaan halen, maar ik weer niet of dat nodig is omdat ik al een ps3 heb) of kan ik mijn geld beter aan iets anders besteden?

Bewerkt: door ScarPacino
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...