BigM Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Gewoon zelf betalen, Ik hoef nooit toestemming te vragen. En als ik dan geen geld heb vraag ik het aan me ouders. En eens in de zoveel tijd krijg ik het dan ook. Ik ben blij dat men ouders daar niet zo moeilijk overdoen, Maar als je tips wilt. Hier heb je er een paar Leg je ouders uit wat voor spel het is. Zeg Bv. Als je het spel krijgt, Dat je dan wat klusjes voor ze doet Deel je ''Ik wil zoooo graag hebben'' ervaring met je ouders, Door ze trailers te showen. Laat ze zien dat het voor jou echt een MUST have is Beetje lief doen, en slijmen, Kan nooit kwaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Staan hier alvast mooie tips bij:) Hopelijk gaat het lukken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik wil het ook van mn eigen geld betalen, maar ze vinden het zonde van het geld, snap je?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik wil het ook van mn eigen geld betalen, maar ze vinden het zonde van het geld, snap je?? Zolang het JOU zuurverdiende centen zijn hebben ze daar Niks over te zeggen, Tenzij je bv nog 9 Bent ofzo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 lol dat heb ik ook steeds als ik iets duurs wil kope meestal w8 ik tot me verjaardag of je moet gewoon wat klusjes doen en het dan opnieuw vrage en uitleggen wrm je er een wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik wil het ook van mn eigen geld betalen, maar ze vinden het zonde van het geld, snap je?? Zolang het JOU zuurverdiende centen zijn hebben ze daar Niks over te zeggen, Tenzij je bv nog 9 Bent ofzo . Ik ben 14 bijna 15 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ~Dan zou ik zeggen : halen gozer. Tenzij je ouders het sirieus verbieden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ja, komaan, gewoon halen kun je ook niet zomaar doen... Je ouders moeten zich erbij neerleggen. Ik had net hetzelfde probleem, en na 1 maand zagen heb ik ze overhaald! Het werkte! Maar als je het gewoon gaat halen, zullen ze mss wel heel boos zijn fzo, of hem verbieden... Ik ken jouw ouders niet e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Topic hoort niet in deze categorie. ////////////// Zeg eens dat het je own money is en als je nog andere consoles hebt zeg je gewoon dan verkoop ik een andere console en koop ik me de PS3. Ohja het is toch niet zonde van je geld ofwel soms Bewerkt: 18 mei 2008 door lumpstur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_HYBRID Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ps3 heeft gratis internet zeg dat gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ik denk dat het wel lukken gaat, maar meer argumenten zijn nog altijd welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 je hebt er toch geen reden voor nodig om het te betalen vna je eigen geld wat is dat voor bullshit:p en als je wil dat je ouders 1 kopen zet dan dat dvds eruit gaan en dat ze een blue ray speler moeten kopen maar die kosten 300 euro dus dan kan je beter een ps3 kopen bla bla bla shit he ik meot verkoper worden:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiNo_1988 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Mijn ouders zijn net zo... "je moet eens leren sparen" bla bla bla komop man ik ben 20 ik bepaal zelf wel wat ik doe... Jij bent wel wat jonger dus moet je ze inderdaad overtuigen. Zeg dat je het zo graag wilt hebben en dat je er heel lang voor gespaard hebt en dat je het nu eindelijk super graag wilt kopen. Dan maak je het je ouders al wat lastiger Zoals de andere zeggen moet je vertellen dat er blu-ray in zit, dat dat de toekomst is en dat je dat voor weinig geld erin hebt zitten. Gewoon overdreven enthousiast erover doen en dan gaat je het vast wel lukken! Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr_smith Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Nou jongens, het is me dan gelukt! Gister besteld, vandaag in huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Nou jongens, het is me dan gelukt! Gister besteld, vandaag in huis Proficiat ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.