Venzio Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Als ik in Freeroam ben en host ben hoe verander ik de mode? Reageren
Felixio Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Volgens mij kan dat alleen wanneer de tijd om is en de game is afgelopen. Dan kom je terug in de lobby en staat er een lijstje met game modes die je kunt selecteren. Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Als ik in Freeroam ben en host ben hoe verander ik de mode? oh ja ingame mode verandere ik weet het ook niet Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 gewoon newgame starten geloof ik (partymode) Reageren
PS-Designer Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ingame kun je dit in ieder geval niet veranderen. Helaas. Reageren
Destilios Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 En met een Party Mode? in party mode moet dat volgens mij met je mobieltje Reageren
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 En met een Party Mode? in party mode moet dat volgens mij met je mobieltje In party mode moet dat inderdaad met je mobiel misschien kan dat in freeroam ook omdat je daar ook kan kiezen dat je geen tijdslimiet hebt lijkt me dat je dan opeengegeven moment toch een andere game moet kunnen kiezen, maar goed het is nog niet helemaal perfect dus het kan ook zo maar zijn dat je de game moet verlaten om een nieuwe te kunnen joinen of naar partmode te gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.