Jorair Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hey, ik heb de missie copland al gedaan. Maar telkens als ik in de kleedkamer van het VCPD ga staat dat outfit icoontje er niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Je moet ook de missie No Escape ook hebben gedaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Die heb ik ook gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Vreemd,nog voor No escape is hij er al hoor.Heb je niet iets gedaan ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Je moet in ieder geval één van de twee volgende missies hebben gedaan: Copland No Escape? Hierna zal hij gewoon in de kleedkamer moeten liggen, vlak voor de douches waar je in de missie 'No Escape?' de marker vond. Ligt hij er niet, heb je dan eventueel mods geïnstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik denk dat het anders een bug is.. Misschien als je een nieuwe game start..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.