vincent15 Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 hallo ik heb een een paar auto's gedownload vanaf een site om in gta te zetten ik heb ook al een mod programma maar weet niet met welke auto ik welke moet vervangen dus bijvoorbeeld ik heb een audi tt gedownload en een subaru impreza maar met welke orginele auto's van gta kan ik ze vervangen en kan het spel nie crashen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 aahhhh. Lees toch is de readme door. Als die er nietis dan zoek je maar een andere mod :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Als ik jou was zal ik gewoon andere auto's downloaden want,anders ken het zijn dat heel je spel het niet meer doet en dan meot je hem weer helemaal opnieuw installeren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goblin Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Je kan beter een back-up van de originel bestanden maken en die in een aparte map bewaren. Dan kan je het altijd nog verwisselen zonder dat er een crash komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.