daanbrouwer Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 je ziet bouwvakkers bouwen met kranen enzo? blijft de bouw er altijd of zie je na een tijdje echt vorderingen enzo? Reageren
Kloep Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Deze blijft er altijd, ik heb nu 100% en het is er nu nog steeds. Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Sommige blijven ook staan omdat ze zijn bedoeld als StuntJumps. Reageren
Goldadon Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 blijven inderdaad staan , helaas , dat zou wel tegek zijn als het echt af zou zijn na een poos! Reageren
Swiggers Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Deze blijft er altijd, ik heb nu 100% en het is er nu nog steeds. 100 % uitgespeeld ? Knap gedaan... Ontopic: Is wel jammer dat het niet zo als in het echt is. Dat gebouwen na een bepaalde hoeveelheid procenten af is. GTA IV is enorm realistisch, maar Rockstar Games kan echt niet alles er in 'bouwen' Bewerkt: 18 mei 2008 door swiggers Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Deze blijft er altijd, ik heb nu 100% en het is er nu nog steeds. 100 % uitgespeeld ? Knap gedaan... Ontopic: Is wel jammer dat het niet zo als in het echt is. Dat gebouwen na een bepaalde hoeveelheid procenten af is. GTA IV is enorm realistisch, maar Rockstar Games kan echt niet alles er in 'bouwen' jmmr genoeg nie nee, maar zou leuke optie zijn voor de nieuwe Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Is wel al een grote stap voorwaarts, dat er al egt werkmensen zijn die egt 'werken'. Is al veel meer detail. Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Is wel al een grote stap voorwaarts, dat er al egt werkmensen zijn die egt 'werken'. Is al veel meer detail. alleen moeten ze die ventjes die vegen wel aanpassen die staan namelijk vaak op zandpaden te vegen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.