Vansloneker Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Je kan Loose Ends ook op een alternatieve manier voltooien: zorg dat je een helikopter hebt, vlieg naar de payphone, dan naar het hogere dak naast het dak waar de mannen met het koffertje staan, gooi een paar granaten naar ze toe of lanceer een raket, ze zijn uitgeschakeld, vlieg of spring er naartoe, pak de koffer en vlieg naar het vliegveld om de koffer af te leveren. Je kan het ook met een Hunter doen en de mannen vanuit de lucht neerhalen. Cabmageddon: Als je de oproep hebt gekregen rijd je gewoon naar de locatie maar nog even niet in de marker. Stap uit en loop door de poort rechts af. Even verder staat links een Packer. Rij terug het terrein op waar je taxi staat, helemaal naar het einde bij de kademuur. Links staan containers. Zet hem voor een container. Nu ga je naar je taxi en gaat verder met de missie. Zodra de andere taxi's je achtervolgen rijd je zo snel mogelijk naar je Packer, de helling op bovenop de container. Hier ben je veilig voor de taxi's. Als de minuut voorbij is ga je naar de poort tot de Zebra taxi gaat rijden dan schiet je er op met de Rocket Launcher. Cap The Collector: Doe deze missie met een Sea Sparrow of een Hunter, achtervolg de collectors en schiet ze van hun motorfietsen af. Friendly Rivalry: Ook deze missie kan je met de helikopter doen. ps de Kaufman Cab, de Zebra Cab en de Cabbie zijn gebaseerd op de Checker en de Banshee zie ik toch echt een Corvette in. De Ambulance is volgens mij een Ford Econoline let op de neus. De Barracks is een amerikaanse legervrachtauto uit of na de 2e wereld oorlog waarvan ik de naam even kwijt ben. Boxville 1984 GMC Van. FBI Rancher = 1986 Chevrolet Suburban De FireTruck heeft de grill van de Seagrave >>> Door ASPHALT: Ik zou je er even op willen wijzen dat je in het Vice City Stories fora post, en niet in het Vice City gedeelte van dit forum. Bij deze dus verplaatst.<<< Bewerkt: 18 mei 2008 door ASPHALT Reageren
sebikola Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb er nog eentje voor the cherry poppers ice cream factory missie 'distribution'. Rij met je mr.whopee naar de pay'n spray in viceport. blijf daar net voor staan. begin met verkopen, en elke keer als je een wanted level krijgt rij je ff snel voor en achteruit. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ...>>> Door ASPHALT: Ik zou je er even op willen wijzen dat je in het Vice City Stories fora post, en niet in het Vice City gedeelte van dit forum. Bij deze dus verplaatst.<<< Oeps. Sorry. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 De missie: Keep Your Friends Close Ga naar buiten met een Heavy Attilery wapen en schiet de limo's kapot. Daarna komen er na 10 Forelli's geen Forelli's meer in je Mansion en kun je zonder problemen je kluis verlaten. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Naval Engagement Vlieg met een heli naar het café. Dan moet je naar Rico. Vlieg eerst naar de plek waar de scene plaatsvind en land je heli naast het huis. Loop nu naar Rico. Als de boot aankomt schiet met de rocket launcher of de minigun eerst op de gangsters op de kade, dan op de twee boten. Daarna kun je met de sniper de gangsters bij het huis neerleggen. Tenslotte ga je met de heli die je eerder hebt achtergelaten de koffertjes wegbrengen. Onderweg vlieg je even door een paar bribes om je wanted level omlaag te krijgen. Death Row Ook deze missie kan je makkelijker voltooien door te voren een heli te parkeren, boven op het apparaat met de lopende band. Er is genoeg tijd om de gangsters neer te schieten en hun geld te pakken. Als je Lance bevrijd hebt ga je naar de heli. Instappen is wat lastig maar het lukt wel. Vlieg naar het ziekenhuis en land meteen in de roze cirkel, dan is de missie gelukt en je hebt geen last van de Comets. Juju Scramble Als je een kogelvrije Admiral hebt is deze missie heel makkelijk. Ga naar de eerste locatie, aan de rechterkant is een soort brede trap, die kun je oprijden. Parkeer bij het koffertje. Als je het hebt gepakt staat er een SWAT agent naast je, die schiet je meteen neer. Dan stap je in en rijd van het dak af, naar de 2e locatie. Stop pal naast het koffertje, stap uit en pak en stap snel weer in. Nu moet je nog naar de 3e locatie en zal je last krijgen van de verschillende dienaren der wet. Maar je kogelvrije Admiral krijgen ze niet stuk. Let wel op dat je niet je banden lekt rijd. Haal het 3e pakketje en rij op je gemak terug naar Auntie Poulet. Je kan via een bribe of Pay'n'Spray rijden om je wanted level kwijt te raken of te verminderen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Post het in dit topic. Dan kan iemand van de crew het op Wikigta zetten. Mvg; MegaPilot. Reageren
Baffie Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Juju ScrambleAls je een kogelvrije Admiral hebt is deze missie heel makkelijk. Ga naar de eerste locatie, aan de rechterkant is een soort brede trap, die kun je oprijden. Parkeer bij het koffertje. Als je het hebt gepakt staat er een SWAT agent naast je, die schiet je meteen neer. Dan stap je in en rijd van het dak af, naar de 2e locatie. Stop pal naast het koffertje, stap uit en pak en stap snel weer in. Nu moet je nog naar de 3e locatie en zal je last krijgen van de verschillende dienaren der wet. Maar je kogelvrije Admiral krijgen ze niet stuk. Let wel op dat je niet je banden lekt rijd. Haal het 3e pakketje en rij op je gemak terug naar Auntie Poulet. Je kan via een bribe of Pay'n'Spray rijden om je wanted level kwijt te raken of te verminderen. Deze tip is opzich wel leuk, alleen zijn er heel veel missies waarbij de Kogelvrije Admiral handig is, alleen denkt niet iederen eraan om deze te bewaren. Het jammere is als je bij Juju Scramble zit en het lukt niet, je niet terug kunt gaan om een kogelvrije admiral ergens te halen. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ja maar als je het spel voor de tigste keer speelt kun je de moeite nemen één of een paar Admirals apart te zetten. Juist deze missie heb ik altijd erg lastig gevonden omdat je voertuig gewoon stuk geramd word. Met de tank lukt het anders misschien ook wel? Reageren
xxRolie. Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Ik heb ook nog iets hanidgs voor die laatste missie,, Keep your friends close ,, volgens mij. De laatste eindmissie in ieder geval. Je moet eerst die kluis verdedigen.. Daarna kan je zegmaar die kamer uit, en moet je naar het dak toe.. In plaats van dat, ren je naar buiten, waar wel de maffia je op staat te wachten.. Maar die ren je gewoon voorbij, je stapt in je infernus die bij het huis staat, een rijdt heel hard weg zodat ze je niet uit de auto kunnen sleuren. Vervolgens rij je dan naar Hyman Condo. Ga je naar het dak toe, en doe je weer een kogelvrijvest aan die daar waarschijnlijk al wel ligt. En pak je nog wat meer munitie. (hangt er vanaf hoeveel hidden packages je al hebt) Vervolgens stap je in de helikopter en vliegt naar Vercetti Estate en land daar op het dak. Dan werp je vanaf de landplek voor helikopters granaten naar de plek waar de maffie staat. Op dat stuk waar je normaal gesproken het dak op komt. En gaan ze allemaal dood en kan je rustig naar binnen gaan, en de rest doden, want dat gaat dan 1 voor 1. En aangezien je armor en je health dan nog 100 is is dat nog niet eens zo heel moeilijk.. PS: Als je naar buiten gaat om in je infernus (of andere auto) naar Hyman Condo te gaan, gaat er geen geld van je saldo af! Lekker handig dus! Een hele handige manier om deze missie te voltooien.. Want geloof me, die missie is best wel frustrerend.. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Als ik weer zover ben ga ik dat zeker proberen! Messing with the Man De simpelste manier vind ik om eerst al een wanted level van zes sterren te halen, dan pas de missie te beginnen. Ga naar het dak aan de overkant, als er een tank komt schiet je daar je mitrailleur op leeg. Gewoon blijven vuren, de tank gaat niet kapot en elke keer komt er weer een bliepje bij. Daarna saven in Skumole Shack. Hog Tied Vlieg met een helikopter naar het hoge gebouw links van de Ammunition. Vanaf de hoek aan de straat kun je simpel vijf van de gangsters snipen. Op de hoek aan de binnenplaats wacht je op de bewaker die naar de trap loopt en legt hem van daar neer. Doe rustig aan je hebt alle tijd. Nu kun je veilig landen en Mitch' bike meenemen. De Gang Burrito's vormen geen echte bedreiging. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) The Job De gesuggereerde aanpak van dit forum is prima, maar ik heb het altijd nogal moeilijk met het neerschieten van de bank medewerkers nadat het alarm af gaat. Ze beginnen te rennen, terug te vechten en de kompanen lopen ook nog eens door het gewoel heen zodat het regelmatig fout gaat. Uiteindelijk heb ik de volgende oplossing gevonden: ga niet naar beneden maar schiet met een sniper vanaf de ballustrade op de bank mensen. Kennelijk omdat je verder weg bent blijven ze rustiger en kan je ze vrij makkelijk stuk voor stuk neerleggen. Bewerkt: 15 oktober 2008 door Vansloneker Reageren
Basssss Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 The Job[...] Die bankmedewerkers hoef je niet te vermoorden... Wel een toevoeging, bij de rookbommen is het slim om achter een kogelvrij glas te gaan staan. (kijk van te voren maar eens in de bank, er is er wel één waar je achter kunt staan) Wanneer je erachter staat zie je door het glas de rook niet meer, zo kun je een beetje uitvinden waar je moet schieten. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Hit The Courier Na heel veel proberen ben ik tot de volgende alternatieve methode gekomen. Deze is niet noodzakelijk makkelijker dan de 'standaard' aanpak, maar ik vind hem wel veel spannender en leuker! Voor je de missie begint zorg je voor snel vervoer, bijvoorbeeld een PCG 600. Als je de missie begonnen bent rijd je zo snel mogelijk naar de docks. Buiten het hekwerk stap je af. Op het terrein lopen allemaal vrouwen die bij de gang horen. Ze hebben zware wapens en schieten raak! Met je Sniper leg je ze neer. Begin met de dame voor je op het dak, dan de dichtstbijzijnde. De dames die wat verder stonden komen er aan gelopen. Schiet ze allemaal neer. Let op dat links tussen de twee loodsen ook twee vrouwen staan die niet altijd meteen tevoorschijn komen. Als je de vrouwen in je gezichtsveld heb neergeschoten rij je met je PCG 600 het terrein op bijvoorbeeld tot het laad platform achteraan. De helikopter met de koerier komt er nu wel aan, maar er staan nog meer gewapende vrouwen die je ook moet neerleggen. Let vooral op dame op het dak boven je en de dame links op de verhoging. Als de helikopter geland is en de koerier uitstapt kun je deze en de pilote makkelijk snipen. Ga nu niet meteen blindelings de drukplaten oppakken want er zit nog een vrouw in de havenkraan. Schiet haar eruit en let op of er nog andere dames zijn die op je schieten. Als alles veilig is pak je de platen, stapt in de helikopter en vliegt weer terug naar de printworks. Onderweg kun je nog een ster van je wanted level kwijtraken door langs de bribe te vliegen. Bewerkt: 17 december 2008 door Vansloneker Reageren
JeremyVosJV Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Juju Scramble Zorg er voor dat je GEEN zes sterren krijg. <Maar hoe doe ik dat zonder naar een Pay 'N' Spray te gaan> Onder weg vind je een ster waar je uit eindelijk maar 5 sterren krijg. Dus die irritante tanks gaan weg, maar er blijft toch een probleem, de FBI. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 In little Haiti kan je als ik nog eens goed nadenk 3 Bribes vinden en allemaal in de buurt van Auntie Poulets huis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.