samin00 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 af en toe hebben mij motors een afwijking naar links hoe kan dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy-_-vercetti Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ik heb dat volgens mij ook wel eens met elk rijdend voertuig maar volgens mij ligt dat dan aan de weg. dat de weg een beetje schuin afloopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ik heb dat volgens mij ook wel eens met elk rijdend voertuig maar volgens mij ligt dat dan aan de weg.dat de weg een beetje schuin afloopt bij mij gaat hij overdreven heleeeeeeeeeeeeeeemaal naar links! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 als je ps3 heb kan het mischien dat je sixaxis controller aan is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 als je ps3 heb kan het mischien dat je sixaxis controller aan is dat heb ik al gechekt hij staat uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Dat komt omdat je stuurhulp krijgt van de computer. Dat is alleen zo bij motoren. Met auto's, boten etc. kan je gewoon normaal rijden, alleen met de motor krijg je stuurhulp. Hier is helaas niks aan te doen. Je moet er gewoon aan wennen, en op een gegeven moment kan je er heel goed mee over weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.