GtaSlave Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Euj, Ik was dus bezig met de archievment ''Under The Radar'' alleen welke bruggen moet ik nu precies? Want één is een tunnel, daar kan ik moeilijk onderdoor. Iemand die een kaart voor me kan maken? Met de bruggen? :$ Ik had al de zoekfunctie gebruikt maar kon niets vinden. Grtz, GtaSlave Reageren
angie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) gewoon onder elke brug die boven water gaat. Hier een kaart KAART Bewerkt: 18 mei 2008 door angie Reageren
Goldadon Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 nee alleen de 2 bruggen die an de bohan naar alonquin gaan Reageren
GtaSlave Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) gewoon onder elke brug die boven water gaat.Hier een kaart KAART Ik zei toch één is een tunnel daar kan ik dus NIET onderdoor. Tunnel Bewerkt: 18 mei 2008 door GtaSlave Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Deze bruggen moet je allemaal, bij sommige bruggen, die bestaan uit 2 delen, moet je er dus 2x doorheen. Dus 1x onder elk deel Veel succes Edit: Haha, hierboven is precies dezelfde kaart Verwijder deze post maar Bewerkt: 18 mei 2008 door Visser23 Reageren
GtaSlave Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Deze bruggen moet je allemaal, bij sommige bruggen, die bestaan uit 2 delen, moet je er dus 2x doorheen. Dus 1x onder elk deel Veel succes Edit: Haha, hierboven is precies dezelfde kaart Verwijder deze post maar maja dan zit ik weer met die tunnel... Reageren
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Deze bruggen moet je allemaal, bij sommige bruggen, die bestaan uit 2 delen, moet je er dus 2x doorheen. Dus 1x onder elk deel Wat bedoel je hier mee? 2x ? Want ik ontbreek 1 brug en ik ben er zeker van dat ik overal ondergevlogen ben, inclusief het lage bruggetje op het 3 derde eiland. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Het bruggetje in Middle Park telt ook he. Reageren
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Het bruggetje in Middle Park telt ook he. Welk bruggetje is dat ? Reageren
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Snapmap Heb ik nog niet gehad, ga straks een kijken. Maar ik heb al op internet verschillende mappen gezien waar de bruggen staan aangeduid en die map stond nergens aangeduid. Ik ga zo dadelijk eens kijken. Edit: Nu lukt het me nog niet bij Edit: Volgens mij moet je daar echt niet onder... Bewerkt: 18 mei 2008 door Think Reageren
GtaSlave Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Snapmap Thnx ik druk nu mn x360 ga gelijk kijken. Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 wat doen jullie moeilijk als je onder een brug door vliegt krijg je te zien nog zoveel bruggen te gaan als je dan op je map kijkt zie je allemaal bekers staan en daar moet je onder door vliege... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Omdat ik hem zelf ook nog niet heb gehaald, dacht ik dat het die was. Maar via een video, heb ik gezien dat dat niet waar is. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Omdat ik hem zelf ook nog niet heb gehaald, dacht ik dat het die was. Maar via een video, heb ik gezien dat dat niet waar is. whaha idd joun brug is het niet xD kom je nooit onderdoor:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.