steve6972 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo,.. ik ben op zoek naar het commando, om als rcon admin, niet dood te kunnen gaan. Volgens mij, noemen ze dat ook wel,... /god. Kan iemand mij daar mee helpen? Gr. Steve Reageren
nick5556 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Hallo,..ik ben op zoek naar het commando, om als rcon admin, niet dood te kunnen gaan. Volgens mij, noemen ze dat ook wel,... /god. Kan iemand mij daar mee helpen? Gr. Steve if(strcmp("/god", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetPlayerHealth(playerid, 999.9); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Log in met rcon admin"); } return 1; } Als het goed is moet dit werken.. zoniet dan zeg je het maar dan regel ik hem met een timertje voor je Bewerkt: 18 mei 2008 door nick5556 Reageren
steve6972 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo,..ik ben op zoek naar het commando, om als rcon admin, niet dood te kunnen gaan. Volgens mij, noemen ze dat ook wel,... /god. Kan iemand mij daar mee helpen? Gr. Steve if(strcmd("/god", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { SetPlayerHealth(playerid, 999.9); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Log in met rcon admin"); } return 1; } Als het goed is moet dit werken.. zoniet dan zeg je het maar dan regel ik hem met een timertje voor je dank je, ik ga het in de loop van de dag, uitproberen Reageren
nick5556 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 dank je, ik ga het in de loop van de dag, uitproberen En om te 'ungodden' moet je gewoon je health weer op 100.0 zetten . Ik ga hem er trouwens ook in zetten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.