Jump to content

Politie cirkel ***


abruzzese

Recommended Posts

Ik heb al velen malen geprobeerd om in de rode cirkel ( wanted ) van de Politie mij schuil te houden zodat de politie het zoeken zou staken maar helaas blijven ze zoeken en ik heb het hier wel over de drie sterren .

Is er wel een manier om in deze situatie je schuil te houden zodat de politie het zoeken zou staken ?

Ook in gebouwen lukt het mij niet en blijven ze mij zoeken en van auto,s verwisselen lukt ook niet .

Wie een manier weet om toch de politie van zich weet af te schudden binnen de rode cirkel dan lees ik dit graag .

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk goed waar de politie langs gaat. Rijdt zo snel mogelijk uit de cirkel, en let op de radar. Die kleine blauw/rode rondjes zijn politie auto's, die blauw/rode sterren zijn politie helikopters. Maak een omweg langs deze voertuigen, en rijdt gewoon door, ook al ben je uit de cirkel. Als de politie je weer ziet, hangt er opeens weer een cirkel om je heen, en moet je daar weer uit zien te komen. In een gebouw verschuilen helpt inderdaad niet, want je bent dan nog in de cirkel, dus de politie blijft je zoeken. De politie kan overigens ook in de gebouwen komen. Van auto verwissellen helpt inderdaad ook niet. Wat wel helpt is naar een Pay 'n' Spray gaan. Dan laat je je auto spuiten, en is hij onherkenbaar voor de politie. Je moet wel oppassen dat de politie je niet naar binnen ziet gaan, want anders helpt het niet.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

probeer een Pay'n'Spray als de politie je er niet in ziet gaan

en gewoon uit de cirkel rijden of varen of vliegen whatever en je raakt ze ook kwijt!

Bewerkt: door Goldadon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al velen malen geprobeerd om in de rode cirkel ( wanted ) van de Politie mij schuil te houden zodat de politie het zoeken zou staken maar helaas blijven ze zoeken en ik heb het hier wel over de drie sterren .

Is er wel een manier om in deze situatie je schuil te houden zodat de politie het zoeken zou staken ?

Ook in gebouwen lukt het mij niet en blijven ze mij zoeken en van auto,s verwisselen lukt ook niet .

Wie een manier weet om toch de politie van zich weet af te schudden binnen de rode cirkel dan lees ik dit graag .

Hoi, Het is de bedoeling dat je BUITEN de zoekradius (cirkel) komt, en je daarbuiten verstopt voor de politie.

De zoekradius is de cirkel waarin men blijft zoeken tot ze het complete gebied hebben uitgepluisd tot op de laatste op te tillen steen, dus je daarbinnen verstoppen helpt niet. Buiten de zoekradius rijden en vliegen de LCPD en NOOSE rond, om binnen de zoekradius te komen helpen. Wat mijn beste collega Visser al noemde, buiten de cirkel moet je zorgen dat je niet gezien wordt, anders kom je weer in het midden van een nieuwe cirkel terecht.

De beste truc is nog om met auto en al uit de zoekradius te knallen, en ook al ben je er net een meter of twee buiten op je map, stap uit je voertuig! Als Niko ben je moeilijker te vinden dan als Niko in een auto, een auto valt meer op! Zodra je er nét buiten bent, niet doorrijden maar eeen steegje inknallen en uitstappen, of gelijk uitstappen en een gebouw inschieten!!

Nog een kleine aanvulling op visser, idd dde bolletjes en sterretjes zijn LPCD wagens en heli's. Echter de LCPD die te voet rondwandelen, staan er niet op je map maar die kunnen je wel herkennen! SUCCES! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al velen malen geprobeerd om in de rode cirkel ( wanted ) van de Politie mij schuil te houden zodat de politie het zoeken zou staken maar helaas blijven ze zoeken en ik heb het hier wel over de drie sterren .

Is er wel een manier om in deze situatie je schuil te houden zodat de politie het zoeken zou staken ?

Ook in gebouwen lukt het mij niet en blijven ze mij zoeken en van auto,s verwisselen lukt ook niet .

Wie een manier weet om toch de politie van zich weet af te schudden binnen de rode cirkel dan lees ik dit graag .

Hoi, Het is de bedoeling dat je BUITEN de zoekradius (cirkel) komt, en je daarbuiten verstopt voor de politie.

De zoekradius is de cirkel waarin men blijft zoeken tot ze het complete gebied hebben uitgepluisd tot op de laatste op te tillen steen, dus je daarbinnen verstoppen helpt niet. Buiten de zoekradius rijden en vliegen de LCPD en NOOSE rond, om binnen de zoekradius te komen helpen. Wat mijn beste collega Visser al noemde, buiten de cirkel moet je zorgen dat je niet gezien wordt, anders kom je weer in het midden van een nieuwe cirkel terecht.

De beste truc is nog om met auto en al uit de zoekradius te knallen, en ook al ben je er net een meter of twee buiten op je map, stap uit je voertuig! Als Niko ben je moeilijker te vinden dan als Niko in een auto, een auto valt meer op! Zodra je er nét buiten bent, niet doorrijden maar eeen steegje inknallen en uitstappen, of gelijk uitstappen en een gebouw inschieten!!

Nog een kleine aanvulling op visser, idd dde bolletjes en sterretjes zijn LPCD wagens en heli's. Echter de LCPD die te voet rondwandelen, staan er niet op je map maar die kunnen je wel herkennen! SUCCES! :tu:

als je de politie je niet meer ziet en je bent in de cirkel moet je gewoon een andere auto pakken dan kan je gewoon een paar keer langs je rijde want ze merken je niet op ze rijde of lopen je zo voorbij

:doe dit niet te vaak wat op begeven moment merken ze je wel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...