BigM Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Dit klinkt misschien raar maar ik wil graag erg goed worden, Daarom wil ik graag dat jullie in je rate verwerken : Wat je vind missen aan de SIG Wat je lelijk vond Wat je mooi vond Wat je cijfer is Nu al Bedankt. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Wat je vind missen aan de SIG Niet veel Wat je lelijk vond Te donker Wat je mooi vond Het zwaart Wat je cijfer is 8 Reageren
Donwell Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Volgens mij bén je al goed, en hoef je het niet te worden. Dit is werkelijk een prachtige sig. Ik begin weer met de achtergrond. Deze is erg mooi opgevuld, goed kleurgebruik, en mooie effecten. Het past in zijn geheel erg mooi bij de render. Je render is ook goed geplaatst en mooi ingeblend, hoewel je zijn linker bovenarm niet goed kunt zien door het wit op de achtergrond. Die achtergrond had iets donkerder gemogen dus. Ook het lichteffectje op het mes is mooi gedaan. Je tekst is ook goed geplaatst, en op zich 'verstoort' het de sig niet. Tot slot je border, welke ook mooi is gedaan. Misschien een klein beetje te dik, maar dat maakt niet zo erg veel uit. Rate: 9,4/10 Reageren
BigM Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Bedankt jullie allen 2 .. Men volgende sig zal schokkend zijn. Reageren
Traser Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) * Wat je vind missen aan de SIG - Het is een beetje te donker en te leeg.. *Wat je lelijk von - de tekst en de Gausian fade. *Wat je mooi vond - Het mes wat goed naar voren komt. *Wat je cijfer is - 6.7 Voor tips of tutorials.. ik kan je helpen . Bewerkt: 18 mei 2008 door Traser Reageren
BigM Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb geen tutorials nodig dankje, Maar toch bedankt voor je rate. Men volgende sig, Die ik ga gebruiken in een battle. Zal schokkend zijn. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Wat je vind missen aan de SIG:Niks,ik vind het zo wel mooi. Wat je lelijk vond: De tekst mocht wat groter Wat je mooi vond: Bijna alles. Wat je cijfer is: 9/10! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 * Wat je vind missen aan de SIG - Ik weet niet wat jij er nog bij wilt doen dus... * Wat je lelijk vond - Veels te donker, en dat water effect onder zijn linker oksel is ook niets (voor ons rechts) * Wat je mooi vond - Inblenden van het poppetje * Wat je cijfer is - 7/10 Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 [*]Wat je vind missen aan de SIG: Niks [*]Wat je lelijk vond: de strokes vind ik iets te dik [*]Wat je mooi vond: je hebt het zwaard goed laten uitkomen. [*]Wat je cijfer is: een dikke vette... 9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.