wesley123 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb dus een CLEO script gemaakt om autos te spawnen, ik heb het script Gecompiled en als ik sa opstart doet het spel het gewoon alleen werkt het script niet {$CLEO .cm}//Save as .cm CLEO script // put your create_thread commands here create_thread @MODEL // IDLE LOOP :leeg wait 500 jump @leeg end_thread :MODEL thread 'MODEL' 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -61.0603, 952.2968, 10.8949 angle 270.5404 014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101 end_thread Ik heb deze gewoon even uit het forum gehaald om te kijken of het wel werkt ik heb alleen de positie aangepast maar de auto spawnt niet Wat doe ik fout?
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Waarom zit die idle loop erin? Want hij blijft maar steeds terug gaan naar ':leeg'.
wesley123 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Dat weet ik ook niet ik had deze script van de tutorial van deze site, maar wat moet ik er aan aanpassen dan?
.Timothy Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Die loop zit erin om de game niet te laten crashen, dat moet er altijd in. De fout is dat je komma's tussen je coördinaten hebt zitten. Dit doet de coördinaten generator in de downloaddatabase en die van SannyBuilder standaard. Je moet ze of handmatig verwijderen, of je moet die van SannyBuilder met de hand kopiëren (doe je het via de kopieer-knop, dan zal er op de één of andere manier een komma tussen komen). Dat is de fout. Succes
wesley123 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 werkt niet ik heb dat onder idle loop weggehaald en de code ziet er nu zo uit {$CLEO .cm}//Save as .cm CLEO script // put your create_thread commands here create_thread @MODEL :MODEL thread 'MODEL' 001B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -61.0603, 952.2968, 10.8949 angle 270.5404 001C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101 end_thread maar het werkt nog steeds niet
PatrickW Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Kijk even naar de reactie van VWO-er.. Dat is de oplossing, die idle-loop moet er gewoon invlijven, je moet alleen de komma's achter de coordinaten verwijderen.
wesley123 Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik ga echt gillen als het werkt, ik heb 20 posts aan hulp op gtaforums.com gehad met 20 scripts maar geeneen deed het, en dan was de fout dus 2 van die lullige kommas, heb ik bijna 2 uur van mijn leven lopen verspillen aan verschillende scripts die niet werken en dan zit het uiteindelijk in 2 kommas. Wel bedankt VWO'er en PatrickW
Dutchy3010 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 The rules you must follow using CLEO 3: 1. One file – one thread. Each CLEO-script must be made as a single thread compiled in a single file. If you need more threads for your script, use the opcodes 004F or 0A92, depending of where is that additional thread located - in the main.scm or in a separate cs-file. 2. Never use the opcode 004E in the CLEO-threads. They work separately from the common threads, so the using of this opcode will cause an error. Use the opcode 0A93, if you need to stop a CLEO-thread. Conversely, never use the opcode 0A93 in the CLEO-missions, but instead use the 004E to cancel a mission. Bron: klik
J-star Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 hej, als het goed is is dit de juiste code; {$CLEO .cm}//Save as .cm CLEO script // put your create_thread commands here create_thread @MODEL // IDLE LOOP :leeg wait 500 jump @leeg end_thread :MODEL thread 'MODEL' 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -61.0603 952.2968 10.8949 angle 270.5404 014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101 end_thread
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Het enige wat jij hebt gedaan, J-star, is de raad opgevolgd van VWO-er en PatrickW en dat in de code gedaan. Hiervoor een meer dan een maand oud topic bumpen, is natuurlijk nergens voor nodig. Omdat er al zo lang niet gereageerd is, neem ik aan dat de topicstarter voldoende geholpen is: (als dat niet zo is -> PM, en dan open ik hem weer)
Recommended Posts