Jump to content

Achievement: 5 minuten ****** wanted level


Jacky-2007

Recommended Posts

Beste gamers, zowel 360 als ps3!

In de achievementlist staat een achievement waarvoor je langer dan 5 minuten moet overleven onder een zes sterren wanted level. Ik ben helaas al te ver in de storyline (heb alle eilanden al) om nog even gemakkelijk dit zes sterren wanted level op verboden gebied te scoren.

Ik heb al van alles geprobeerd, van enorme puinhoopen creëren met handgranaten tot het blijven sniperen vanaf gebouwen, maar ik blijff hangen op eeen vijf sterren level?

Iemand, 360 of ps3 gamer, enig idee hoe ik nu nog aan mijn 6 sterretjes moet komen?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging gewoon bij die helitour van een afstandje mensen beschieten tot dat ik 6 sterren had en toen vloog ik weg met een heli en ging rondje vliegen ^_^

Kwam daar dan geen politie? Of had je RPGtje mee voor de politieheli's?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging gewoon bij die helitour van een afstandje mensen beschieten tot dat ik 6 sterren had en toen vloog ik weg met een heli en ging rondje vliegen ^_^

Kwam daar dan geen politie? Of had je RPGtje mee voor de politieheli's?

...kreeg je daar zes sterren mee? Daar loopt maar tien man hooguit?

Link to comment
Delen op andere websites

haha dit was zo simpel. Toen ik nog Alderny City niet had vrijgespeeld, pakte ik een helicopter bij de Heli Tours. toen ff boven Alderny heenvliegen, en meteen 6 sterren. Toen gewoon 5 minuten in de lucht vliegen, en dan heb je zo je achievement behaald. Maar als je alle eilanden hebt dan kan deze manier niet.

Link to comment
Delen op andere websites

haha dit was zo simpel. Toen ik nog Alderny City niet had vrijgespeeld, pakte ik een helicopter bij de Heli Tours. toen ff boven Alderny heenvliegen, en meteen 6 sterren. Toen gewoon 5 minuten in de lucht vliegen, en dan heb je zo je achievement behaald. Maar als je alle eilanden hebt dan kan deze manier niet.

Je had ook even kunnen lezen waar ik dit topic meee begon... :duh: ass! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb deze achievement niet gehaald door met een helikopter over een eiland heen te vliegen waar je nog niet mocht komen, maar door op een bepaalde plek te zitten campen.

Ik deed het als volgt, ga naar Bohan en zorg dat je een 2-sterren wanted level krijgt, ga als je dit hebt naar deze plek. Op deze plek ga je eerst een normale trap omhoog en op dat plateau vind je een ladder die leidt naar een ongeveer 6 meter hoog stalen plateau. Het is handig om voordat je begint even deze plek te zoeken zodat je meteen naar de goede plek gaat als je het wanted level hebt. Als je eenmaal op deze plek zit met je 2-sterren wanted level (hoger mag natuurlijk ook, maar ik deed het zo) heeft de politie te voet maar één weg om je aan te vallen, namelijk via deze ladder, zorg dus dat je voldoende munitie hebt om heel wat politiemensen om zeep te helpen. Hoe meer mensen je neerschiet, hoe meer wanted levels je uiteindelijk krijgt. Natuurlijk heeft de politie ook helikopters, ook deze zijn geen grote bedreiging voor je, want het plateau waar je zit is namelijk deels overdekt, wat je veilig stelt voor de kogels van deze helikopters. Het heeft mij zo'n 10 à 15 minuten geduurt voor ik de achievement had. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar het museum, die ik heb aangegeven op de snapmap

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=394,244

Je kunt er ergens in, daar ga je mensen schieten bij de deur in het museum, schieten met een SMG of M4/AK47

Totdat je eindelijk 6 sterren krijgt, en dan vlugt je het museum in op de bovenste verdieping, en daar wacht je 5 min.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging gewoon bij die helitour van een afstandje mensen beschieten tot dat ik 6 sterren had en toen vloog ik weg met een heli en ging rondje vliegen ^_^

Kwam daar dan geen politie? Of had je RPGtje mee voor de politieheli's?

...kreeg je daar zes sterren mee? Daar loopt maar tien man hooguit?

Ik schoot gewoon die kerels uit die heli's en die politiemannetje blijven maar komen en schieten pas vanaf een bepaalde afstand dus kan je ze gewoon eerder neerschieten met ak47 ofzo voordat ze op jou kunnen schieten.. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...