henkiedelelijke Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 weet iemand dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ja kan met helikopter boven in zit iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 weet iemand dat? Alleen op het dak op de grond is een marker waarmee je op het gebouw kan hier zitten zeer veel van die verrekijkers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fa_ Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ja je kan er ook op de grond in dan moet je omheen lopen totdat je een blauwe marker ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ja je kan er ook op de grond in dan moet je omheen lopen totdat je een blauwe marker ziet Nee ja kan niet helemaal naar de top van de Empire maar, je kan er wel gewoon normaal op - Ga naar empire - Zak helemaal omlaag daar zal wel een deur zitten met een blauwe pijl. - Viola je bent op de empire. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hoe gooi je mensen van de ESB? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hoe gooi je mensen van de ESB? Volgens mij is dat onmogelijk, aangezien er geen mensen zijn bovenop de Empire State Building - Rotterdam Tower. Je kan er natuurlijk wel zelf afspringen, dat is nog zo leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hoe gooi je mensen van de ESB? Volgens mij is dat onmogelijk, aangezien er geen mensen zijn bovenop de Empire State Building - Rotterdam Tower. Je kan er natuurlijk wel zelf afspringen, dat is nog zo leuk. Ik zie wel mensen daar boven. maar Met duwen lukt het niet, ik denk niet dat het kan maar ik had wel gelezen dat je mensen kon vastpakken en gooien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy-_-vercetti Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Hoe gooi je mensen van de ESB? Volgens mij is dat onmogelijk, aangezien er geen mensen zijn bovenop de Empire State Building - Rotterdam Tower. Je kan er natuurlijk wel zelf afspringen, dat is nog zo leuk. dan weet ik niet wanneer jij er was maar bij lopen er gewoon mensen niet zo veel maar ze lopen er wel over het eraf gooien of zelf gaat volgens mij moeilijk want er zitten nog wat eteges eronder waar je op kan vallen en je ken niet zo ver springen dat je er voor bij springt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Oh, bij mij waren er nooit mensen? Maar dat komt vast en zeker omdat ik met een helikopter naar boven ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.