Jump to content

komen er meer cheats?


henkiedelelijke

Recommended Posts

Er kunnen nog meer cheats komen, aangezien dat bij San Andreas ook eerst werd gedaan door een aantal toetscombinaties te combineren om te kijken of er dan een cheat uitkwam :)

Dit zal dus misschien ook toegepast worden voor GTA IV, al zal het dan wel een beetje op een andere manier gaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen meer cheats denk ik want je hebt al wel cheats voor voertuigen en ook voor health en armor en wapens enzo.

Maar bijv. nog niet voor geld ofzo. :cya:

En dat zou wel raar zijn als er bij deze game zo weinig cheats zouden zijn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen nieuwe cheats meer komen, waarom?

Cheats worden altijd gevonden door mensen die een hele pc aan hun controller hebben gehangen en op die manier alle mogelijke knoppencombinaties drukken zonder daadwerkelijk de knopjes te drukken, zo zijn ook de eerste cheats gevonden, en als er meer cheats waren, zouden die dus ook gevonden zijn, zeker nu, een maand na de release alweer...

De enige manier waarop er nog cheats zouden kunnen komen is als je ze eerst moet unlocken, dus dat je er iets speciaals voor moet doen, maar ook dat lijkt me niet echt realistisch..

Btw: dit is mijn gedachte, en als jullie het er niet mee eens zijn snap ik dat wel hoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen nieuwe cheats meer komen, waarom?

Cheats worden altijd gevonden door mensen die een hele pc aan hun controller hebben gehangen en op die manier alle mogelijke knoppencombinaties drukken zonder daadwerkelijk de knopjes te drukken, zo zijn ook de eerste cheats gevonden, en als er meer cheats waren, zouden die dus ook gevonden zijn, zeker nu, een maand na de release alweer...

De enige manier waarop er nog cheats zouden kunnen komen is als je ze eerst moet unlocken, dus dat je er iets speciaals voor moet doen, maar ook dat lijkt me niet echt realistisch..

Btw: dit is mijn gedachte, en als jullie het er niet mee eens zijn snap ik dat wel hoor :Y

Tegenwoordig gaat dat volgens mij niet meer zo makkelijk. In de eerdere gta's kon je nog gewoon buttenbashen, maar nu moet je telkens je telefoon selecteren voor een cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen nieuwe cheats meer komen, waarom?

Cheats worden altijd gevonden door mensen die een hele pc aan hun controller hebben gehangen en op die manier alle mogelijke knoppencombinaties drukken zonder daadwerkelijk de knopjes te drukken, zo zijn ook de eerste cheats gevonden, en als er meer cheats waren, zouden die dus ook gevonden zijn, zeker nu, een maand na de release alweer...

De enige manier waarop er nog cheats zouden kunnen komen is als je ze eerst moet unlocken, dus dat je er iets speciaals voor moet doen, maar ook dat lijkt me niet echt realistisch..

Btw: dit is mijn gedachte, en als jullie het er niet mee eens zijn snap ik dat wel hoor :Y

Tegenwoordig gaat dat volgens mij niet meer zo makkelijk. In de eerdere gta's kon je nog gewoon buttenbashen, maar nu moet je telkens je telefoon selecteren voor een cheat.

Dan nog, kan er ingesteld worden dat elke code begint met 2x up, daarna het benodige aantal willekeurige cijfers, daarna x om te bevestigen. Ze zouden het echt wel gevonden hebben na een maand denkik hoor...

Maar ik zou het inderdaad ook helemaal fout kunnen hebben dan mogen jullie me allemaal uitlachen als er toch nog meer cheats komen ;)

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...