Jump to content

Geef een cijfer voor Gta 4


Gino99

Cijfer voor Gta4  

216 leden hebben gestemd

  1. 1. Cijfer voor Gta4

    • 10
      67
    • 9
      80
    • 8
      28
    • 7
      14
    • 6
      2
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      9


Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • r3v3rz3

    3

  • GTA cYbR

    3

  • sweetsticks

    3

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

jij gebruikt waarschijnlijk cheats want 500.000 dollar zonders cheats lijkt me niet te doen en je kan wel sommige winkels overvallen.maar dat er te weinig winkels zijn is wel waar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

Ik heb laatst een winkel overvallen, gewoon naar binnen lopen met een geweer, cassiere onder schot houden, en vervolgens bij de kassa gaan staan en dan het geld pakken. Ik geef het in ieder geval een dikke 10. Toch met één nadeel, en dat is dat de missies erg veel op elkaar lijken: Je rijdt ergens naartoe: ontmoet iemand, vermoord iemand, achtervolgt iemand. De gameplay lijkt wat dat betreft erg op de vorige series.

Link to comment
Delen op andere websites

....Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

Winkels kun je overvallen, door bij de kassa te gaan staan en op de schouderknop links boven te drukken. (L1/LB)

Mijn keuze voor een negen is, omdat ik nog niet weet wat de DLC voor de 360 gaat inhouden. Ik vind vandaag aan de dag de DLC voor games toch wel erg belangrijk, wat ervan de toegevoegde waarde is etc. Als de DLC mij in de smaak valt, stap ik zeker over op een tien! Wat ik tot nu toe heb gezien van de single- en multiplayer is gewoonweg top, niets op aan te merken. En voor iedereen die alle extra crap uit SA mist, in GTA III zat ook nog niet zoveel zooi... dus dat komt vanzelf bij de nieuwe releases van de franchise IV

Link to comment
Delen op andere websites

Een 9, waarom:

Het is echt een super vet spel, het ziet er allemaal zeer gelikt uit en het steekt echt perfect in elkaar, alleen zou ik graag wat meer bezigheden zien in LC. Dat is toch wel iets dat ik heel erg mis..

Bewerkt: door peter-de-gekste
Link to comment
Delen op andere websites

Een 9.3 zou ik gta 4 geven. Als er iets meer originaliteit had ingezeten had ik 'm een 9.7 of hoger gegeven. Met originaliteit bedoel ik: meer originele missies zoals Three Leaf Clover, meer bezigheden, ...

Bewerkt: door Jericho
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het een 10.

En dat is niet zomaar.

Alles aan deze game is gewoon goed!

Het is weer in de oude stijl (niet zoals San Andreas).

Mischien ligt dat aan de stad , ik weet het niet.

Maar het voelt gewoon weer als van ouds aan!

Het geluid is weer super , de humor is weer top , het verhaal/characters gaat diep!

Ik heb alleen wel 1 minpuntje : hij is (nog) niet op de PC!

Dat vindt ik super jammer , want ik heb alle voorgaande gta's op de PC gedaan (exept de psp gta's)

Maar dit maakt de game itself niet slechter!

PS:erg leuk om te zien dat deze site nog steeds super goed gaat en nog erg leefd!

(Laatste keer dat ik hier was , was 2 jaar geleden . Vandaar deze stomme nickname XD)

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV verdient een 9. Waarom? Omdat er functies uit zijn gehaald, wat dus erg jammer is. Gameplay is toppie :tu:

Maar het is gewoon zo zonde. Ze hebben dingen eruitgehaald wat het spel wel wat interessanter maakte, maargoed

Om terugtekomen op de positieve punten:

- Gameplay

- Muziek (al is het niet zo geweldig als in Vice City, bijvoorbeeld ;) )

- Online (Dit is een hele grote pluspunt :tu: )

- Graphics (ook een hele sterke punt van het spel :tu: )

De besturing, daar moet je dan wel weer mee wennen... :{

:) Dit was mijn mening

mvg El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het toch een 8.5.

Een game is in mijn ogen nooit perfect. Her en der heb ik al een paar bugs gezien. Stoplichten die op groen staan, maar waar het verkeer stil blijft staan tot het stoplicht op rood springt, dan gaan ze rijden.

Daarnaast vind ik de framerate drops erg irritant. In de paar uur dat ik GTA IV heb gespeeld, had ik elke keer het gevoel dat de engine niet goed geoptimaliseerd is door de soms wat lage fps.

Owja, niet te vergeten... Het geluid is erg slecht geoptimaliseerd. (Note: Heb hem op een normale, ouderwetse tv gespeeld én op een full HD tv met HDMI aansluiting gespeeld). Je moet je tv of externe geluidssysteem hard zetten om het verstaanbaar te maken.

Nog een minpunt is je mobiele telefoon. Het voegt veel toe in de gameplay. Maar de smsjes zijn op een wat oudere tv gewoon erg slecht te lezen. Ook de "hulp"-symbolen zijn slecht te zien. Kan zijn dat het aan mij ligt, aangezien ik slechte ogen heb en geen lenzen of bril gebruik. Maargoed, dat terzijde.

Jee, nog een minpunt. Het spel is erg donker. De contrasten en dergelijke zijn niet goed. Doordat het erg donker is als het nacht is heb je erg slecht zicht. (Ook met groot licht). Ook heb ik het idee dat het dan geen GTA is, maar een spel als Need for speed, omdat het dezelfde, sombere sfeer heeft in de nacht.

En zoals ik al zei, is een game nooit perfect, dus een 10 zal het zeker niet krijgen.

Bewerkt: door Vinniej
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...