Jump to content

Geef een cijfer voor Gta 4

Gino99

Cijfer voor Gta4  

216 leden hebben gestemd

1. 1. Cijfer voor Gta4

• 10
      67
    • 9
      80
    • 8
      28
    • 7
      14
    • 6
      2
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      9

Recommended Posts

Ik geef het toch een 8.5.

Een game is in mijn ogen nooit perfect. Her en der heb ik al een paar bugs gezien. Stoplichten die op groen staan, maar waar het verkeer stil blijft staan tot het stoplicht op rood springt, dan gaan ze rijden.

Daarnaast vind ik de framerate drops erg irritant. In de paar uur dat ik GTA IV heb gespeeld, had ik elke keer het gevoel dat de engine niet goed geoptimaliseerd is door de soms wat lage fps.

Owja, niet te vergeten... Het geluid is erg slecht geoptimaliseerd. (Note: Heb hem op een normale, ouderwetse tv gespeeld én op een full HD tv met HDMI aansluiting gespeeld). Je moet je tv of externe geluidssysteem hard zetten om het verstaanbaar te maken.

Nog een minpunt is je mobiele telefoon. Het voegt veel toe in de gameplay. Maar de smsjes zijn op een wat oudere tv gewoon erg slecht te lezen. Ook de "hulp"-symbolen zijn slecht te zien. Kan zijn dat het aan mij ligt, aangezien ik slechte ogen heb en geen lenzen of bril gebruik. Maargoed, dat terzijde.

Jee, nog een minpunt. Het spel is erg donker. De contrasten en dergelijke zijn niet goed. Doordat het erg donker is als het nacht is heb je erg slecht zicht. (Ook met groot licht). Ook heb ik het idee dat het dan geen GTA is, maar een spel als Need for speed, omdat het dezelfde, sombere sfeer heeft in de nacht.

En zoals ik al zei, is een game nooit perfect, dus een 10 zal het zeker niet krijgen.

Dat teksten niet goed leesbaar zijn is door meerdere mensen gezegt.

Mensen die een 10 geven overdrijven veelste veel, Dat betekend dat je het spel na 100 jaar spelen nog leuk is, en dat is bij geen een spel het geval.

Heb heel weinig gespeeld, maar uit lezen op de forum enzo kom ik uit op deze conclusie.

Ik zelf vind een 9 goed,

Nadelen

Jammer dat het geen nieuwe stad is.

Dat er geen fietsen zijn en de quad is weg :N

Meer variatie op voertuigen nodig is, bv meer scooters en crossmotoren en misschien zelfs paar quads :dans: .

Dat er geen Seizoenen inzit.

Weinig collectables en zijmissies zoals Ambulance en Brandweer.

Voordelen:

Graphics en de RAGE engine.

De Realisme van de voertuigen :eten: .

Online is een hele grote vooruitgang, jammer dat het maar tot 16 spelers gaat, en niet 32of 64.

De Nieuwe woutenmethode, met de cirkel.

Dat de stad 'leeft'.

Telefoon.

De voertuigenmodellen en schademodels.

Soms keuzes in missies.

Greetz

Delen op andere websites

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

5

• r3v3rz3

3

• GTA cYbR

3

• sweetsticks

3

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

jij gebruikt waarschijnlijk cheats want 500.000 dollar zonders cheats lijkt me niet te doen en je kan wel sommige winkels overvallen.maar dat er te weinig winkels zijn is wel waar ;)

Ik had op een bepaald moment 950000. En je kunt trouwens geen geld cheaten dus waarom zou dat onmogelijk zijn zonder te cheaten.

Overigens geef ik het spel een 9,7

Delen op andere websites

ik gaf het een 9 want er zijn nog steeds dingen die ze moeten en kunnen verbeteren, dan stoppen ze iets nieuws er in halen ze iets ouders er uit, het moet sam in een spel zitten

ps. die ziele pietjes die het een 1 geven, kunnen gwn nie reageren want het spel is zoiezo boven de 5 waart, het is een serieuze poll

Delen op andere websites

ps. die ziele pietjes die het een 1 geven, kunnen gwn nie reageren want het spel is zoiezo boven de 5 waart, het is een serieuze poll

Dat zijn waarschijnlijk paar grapjassen die geen console hebben/krijgen/kunnen kopen en dan maar GTA 4 een 1 geven, voor hun eigen problemen.

Of die boos zijn omdat GTA 4 er niet/later komt voor de PC.

Greetz

Delen op andere websites

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

jij gebruikt waarschijnlijk cheats want 500.000 dollar zonders cheats lijkt me niet te doen en je kan wel sommige winkels overvallen.maar dat er te weinig winkels zijn is wel waar ;)

Ik had op een bepaald moment 950000. En je kunt trouwens geen geld cheaten dus waarom zou dat onmogelijk zijn zonder te cheaten.

Overigens geef ik het spel een 9,7

het is nie zo moeilijk om aan zo veel geld te komen he je krijgt een keer al zo'n grote beloning in de missies, maarja ik vind het geld dak nu heb gwn nutteloos je kan er bijna niets mee, dus huizen waren wel leuk geweest, of mod shops

Delen op andere websites

Dat zijn waarschijnlijk paar grapjassen die geen console hebben/krijgen/kunnen kopen en dan maar GTA 4 een 1 geven, voor hun eigen problemen.

Greetz

haha ja :schater:

Delen op andere websites

Heb ook een 10 gegeven ben eigenlijk nog nooit door een gta ontgoocheld en natuurmijk zijn er soms dingen die ik liever anders had gezien maar ze wegen nooit op tege hoe goed het spel wel is.

Delen op andere websites

Dat teksten niet goed leesbaar zijn is door meerdere mensen gezegt.

Mensen die een 10 geven overdrijven veelste veel, Dat betekend dat je het spel na 100 jaar spelen nog leuk is, en dat is bij geen een spel het geval.

nou, ik geef het spel een dikke 10.

Enige minpuntje WAS dat het wat donker is in de avonduren, maar dat is opgelost door de contrast aan te passen.

Dan is het voor mij gewoon een dikke 10.

Ik heb nog nooit, maar dan ook echt NOOIT een spel gehad wat ik weken na de aanschaf nogsteeds elke dag minimaal een paar uur speel. Soms tot diep in de nacht, ik heb 'm sinds de 29e en kan er niet afblijven.

Met de storyline ben ik niet eens zoveel, heb het 3e eiland nog niet eens. Niet omdat het te moeilijk is, maar omdat ik niet toekom aan de missies omdat er zoveel andere dingen zijn.

ik ben juist blij dat veel onzin zoals de fiets er niet in zit.

toegang tot zulke geweldige auto's, en ik zal zeker een beetje als een debiel op zo'n fietsje rondrijden.. dacht het niet.

pluspunten die uitsteken zijn:

geweldige graphics / sfeer

het schieten / schuilen

rij eigenschappen

details zoals de tolbrug, klappen van je banden bij een burnout etcetc.

dus voor mij echt een dikke 10. En dan overdrijf ik gewoon niet.

Assassins creed krijgt van mij bijvoorbeeld ook een dikke 10

Delen op andere websites

Ik moet ook eerlijk concluderen dat ik dit spel geen 10 vind.

Ik keek lang uit naar de titel

het heeft inderdaad de hype waargemaakt

maar buiten de missies om is er te weinig te doen..

En dit bedoel ik op een manier van afwisselende dingen

de comedyclub is een sterk voorbeeld:

het is zo dat de eerste keren dat je hierheen gaat, toen moest ik er goed om lachen

wat jammer is, is dat deze maar 4 of 6 acts bevat vrij weinig\

en dit heb ik met alles na een keer of 4/5 ben ik er op uitgekeken

en dat is nou net de verslavingsfactor die SA wel had.

Het zijn ook kleine dingen als die unieke voertuigen wat je hier niet hebt in GTA 4

een kartbaan...... zet dan een kart neer????

of een screamer achtbaan waar je niet in kan...

de stad is levendig maar te weinig interieuren dus dat is het gene waarom ik het geen 10 kan geven

Het is wel zo dat bijna alles fantastisch is uitgewerkt en ik ook echt niet lager dan een 8.8 kan geven

want het spel is gewoon bijzonder sterk in meerdere opzichten.

Bewerkt: door Rickos
Delen op andere websites

Greetz

Ik heb ook geen console. Gelukkig zijn er ook nog serieuze mensen _O_.

Gezien de geruchten dat IV in November op de pc zou komen, wacht ik in iedergeval op positief of negatief bericht van Rockstar of de game nu ook op de PC uit komt of niet. Als ie inderdaad uitkomt op de pc, betekend dat geen console, maar sparen voor een nieuwe, goeie pc. Zoniet, dan maar een PS3 natuurlijk :7.

Delen op andere websites

Een 7. Omdat wanneer je de storyline hebt uitgespeeld, er niks meer te doen valt. Daten en die minigames ben je ook zo beu. Ik speel toch liever Vice city of San Andreas, daar was tenminste nog eens iets te doen.

Delen op andere websites

Ik geef het toch een 8.5.

Een game is in mijn ogen nooit perfect. Her en der heb ik al een paar bugs gezien. Stoplichten die op groen staan, maar waar het verkeer stil blijft staan tot het stoplicht op rood springt, dan gaan ze rijden.

Daarnaast vind ik de framerate drops erg irritant. In de paar uur dat ik GTA IV heb gespeeld, had ik elke keer het gevoel dat de engine niet goed geoptimaliseerd is door de soms wat lage fps.

Owja, niet te vergeten... Het geluid is erg slecht geoptimaliseerd. (Note: Heb hem op een normale, ouderwetse tv gespeeld én op een full HD tv met HDMI aansluiting gespeeld). Je moet je tv of externe geluidssysteem hard zetten om het verstaanbaar te maken.

Nog een minpunt is je mobiele telefoon. Het voegt veel toe in de gameplay. Maar de smsjes zijn op een wat oudere tv gewoon erg slecht te lezen. Ook de "hulp"-symbolen zijn slecht te zien. Kan zijn dat het aan mij ligt, aangezien ik slechte ogen heb en geen lenzen of bril gebruik. Maargoed, dat terzijde.

Jee, nog een minpunt. Het spel is erg donker. De contrasten en dergelijke zijn niet goed. Doordat het erg donker is als het nacht is heb je erg slecht zicht. (Ook met groot licht). Ook heb ik het idee dat het dan geen GTA is, maar een spel als Need for speed, omdat het dezelfde, sombere sfeer heeft in de nacht.

En zoals ik al zei, is een game nooit perfect, dus een 10 zal het zeker niet krijgen.

Je kan het contrast in het spel toch ook zelf aanpassen? In het begin kon ik ook niet alles goed zien, toen heb ik de instellingen aangepast en nu zie ik alles goed. Dus daar kan het aan liggen.

Toch heb ik het spel een 9 gegeven omdat ik het een geweldig spel vind, maar niet perfect.

Delen op andere websites

Ik moet ook eerlijk concluderen dat ik dit spel geen 10 vind.

Ik keek lang uit naar de titel

het heeft inderdaad de hype waargemaakt

maar buiten de missies om is er te weinig te doen..

En dit bedoel ik op een manier van afwisselende dingen

de comedyclub is een sterk voorbeeld:

het is zo dat de eerste keren dat je hierheen gaat, toen moest ik er goed om lachen

wat jammer is, is dat deze maar 4 of 6 acts bevat vrij weinig\

en dit heb ik met alles na een keer of 4/5 ben ik er op uitgekeken

en dat is nou net de verslavingsfactor die SA wel had.

Het zijn ook kleine dingen als die unieke voertuigen wat je hier niet hebt in GTA 4

een kartbaan...... zet dan een kart neer????

of een screamer achtbaan waar je niet in kan...

de stad is levendig maar te weinig interieuren dus dat is het gene waarom ik het geen 10 kan geven

Het is wel zo dat bijna alles fantastisch is uitgewerkt en ik ook echt niet lager dan een 8.8 kan geven

want het spel is gewoon bijzonder sterk in meerdere opzichten.

Is er een kartbaan?

Als het ja is, dan is het wel dubbelop, want SA had een kart maar had geen baan om ermee te rijden.

Greetz

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...